Program mentoringowy

II EDYCJA

Miłosz Niczyporuk

Dyrektor Techniczny z ponad 18-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, projektowaniu i tworzeniu oprogramowania komercyjnego, systemów bazodanowych i aplikacji internetowych, a także integracji systemów. Do obowiązków należy zarządzanie ludźmi, tworzenie planów szkoleniowych oraz definiowanie strategi technologicznej firmy. Odpowiedzialny za wdrażanie standardów i narzędzi w dziale Zarządzania Aplikacjami. Kierowanie zespołem badawczo-rozwojowym eksplorujacym nowe technologie. Brał udział w definiowaniu architektury korporacyjnej dla wielkoskalowych systemów europejskich. Posiada doświadczenie w pracy przy największych projektach integracyjnych Komisji Europejskiej. Obecnie koncentruje się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji i przetwarzaniu w chmurze.

Więcej

Dariusz Szydłowski

Od 2001r. technik kryminalistyki Komendy Miejskiej Policji w Bielsku Białej, a następnie specjalista Zespołu Techniki Kryminalistycznej KMP Bielsko-Biała, a od 01.09.2021r. Kierownik Referatu Techniki Kryminalistycznej Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej, a wcześniej Koordynator Zespołu.  Służbę w Policji zaczynał jako asystent Wydziału Dochodzeniowo Śledczego Komendy Miejskiej Policji w Tychach. Założyciel Miejskiej Ewidencji Traseologicznej, wielokrotnie nagradzany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach oraz przez Komendanta Miejskiego Policji w Bielsku-Białej za udział w wykryciu sprawców przestępstw z kategorii kradzieży z włamaniem, rozbój oraz zabójstw na podstawie zgromadzonego materiału dowodowego. Od 2018r. doktorant Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie gdzie przeprowadził rozprawę doktorską pt.,, Wykorzystanie śladów kryminalistycznych w postępowaniu przygotowawczym i przed Sądem”, uczestniczył w warsztatach i szkoleniach i konferencjach dotyczących wiedzy z zakresu kryminalistyki, kryminologii oraz wiktymologii. Od 2019r. doktor nauk prawniczych w specjalizacji kryminalistyka. Odznaczony odznaką zasłużony policjant za wyniki osiągnięte w służbie

Więcej

Łukasz Staszel

Zdobywał doświadczenie zawodowe w działach prawnych, kancelariach komorniczych, radców prawnych, adwokatów. Ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach i rozpoczął praktykę w ramach Kancelarii Adwokackiej Łukasz Staszel.

Specjalizuje się w obsłudze prawnej przedsiębiorców, w tym spółek z zagranicznym kapitałem. W ramach usług świadczonych przez Konsorcjum kancelarii Sadowski & Staszel - zajmuje się prawem publicznym gospodarczym, prawem pracy oraz prawem cywilnym.

Jest również nauczycielem akademickim, prowadzącym zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych.

 

 

Więcej

Dr n. med. Paulina Głowacka- Stalmach

Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, studentka prestiżowej uczelni osteopatycznej Akademii Osteopatii w Krakowie.
Wykładowca akademicki przedmiotów klinicznych tj. kardiologia, geriatria, oraz specjalistycznych z zakresu fizjoterapii urazowej, sportowej, diagnostyki i terapii pacjentów dorosłych. Pasjonatka anatomii prawidłowej i ultrasonografii narządu ruchu. Od lat rozwija swoją wiedzę i umiejętności w codziennej indywidualnej pracy z pacjentami, jak i na licznych kursach i szkoleniach. Główny prowadzący szkoleń z zakresu diagnostyki i terapii układu mięśniowo- szkieletowego dla lekarzy i fizjoterapeutów. Czynnie uczestniczy w procesie transferu wiedzy do otoczenia i publikacji wyników badań w uznanych czasopismach naukowych.
W gabinecie wiedzę teoretyczną łączy z praktyką.

Więcej

Agata Hagno

Specjalista z zakresu Zarzadzania Kapitałem Ludzkim. Od ponad 25 lat prowadzi rodzinną firmę DPM Doradztwo Personalne sp. z o.o. ze specjalizacją w rekrutacji średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Od 13 lat dzieli się wiedzą praktyczną jako wykładowca i współtwórca studiów podyplomowych z obszaru Zarządzania Kapitałem Ludzkim  oraz na poziomie studiów MBA w Akademii Wyższej Szkoły Biznesu. Prelegent na wielu konferencjach poświęconych rynkowi pracy i rozwoju pracownika.

Jest członkiem zarządu Inicjatywy Firm Rodzinnych oraz członkiem Rady Programowej Fundacji Class Ladies,  a od 2014 roku Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet z ramienia Polskiej Sieci Ambasadorów Przedsiębiorczych Kobiet. Wiceprezes zarządu Fundacji Józefa Pietera.

Chętnie angażuje się w inicjatywy mające na celu usprawnienie funkcjonowania małej i średniej przedsiębiorczości, między innymi aktywnie współpracując z Forum Młodych przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.

Miłośniczka różnych kultur, podróży oraz literatury.

Więcej

Sabina Musztyfaga-Deryło

Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczynała w firmach „Big 4”. W kolejnych latach obejmowała stanowiska kierownicze w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Była między innymi menagerem finansowym w spółce w Rwandzie, a następnie obejmowała stanowisko dyrektora finansowego w zakładzie produkcyjnym w Polsce. Aktualnie pracuje w międzynarodowej korporacji z branży retail na stanowisku kontrolera biznesowego na skalę ogólnopolską.

Szeroko rozwinięte umiejętności związane z controllingiem finansowym i operacyjnym, modelowaniem finansowym oraz analizą danych są jednymi z kluczowych czynników ciągłego rozwoju kariery zawodowej.

Absolwentka kierunku finanse i rachunkowość oraz z wiedzą naukową zdobytą na studiach podyplomowych takich jak MBA EY na WSB, prawo podatkowe i kontroler finansowy na Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Więcej

dr Rafał Rębilas

Dr nauk ekonomicznych. Ekspert w zakresie finansowania inwestycji przedsiębiorstw i produktów rynku finansowego, praktyk. W latach 2001 – 2011 zarządzający sprzedażowymi strukturami organizacyjnymi instytucji finansowych (Grupa Getin Holding SA, PKO BP SA, Bank Zachodni WBK SA). Karierę w sektorze bankowym rozpoczął od pracy w segmencie klienta korporacyjnego Banku Handlowego w Warszawie S.A. Stażysta w Dresdner Bank Luxembourg SA, Global Finance Departament w Luksemburgu. Asesor wewnętrzny w procesie rekrutacji i przygotowania kadry menedżerskiej instytucji finansowych, mentor młodej kadry zarządzającej w sektorze bankowym.

W 2001r. uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych na Wydziale Ekonomii AE w Katowicach broniąc pracę „Bank na rynku dłużnych papierów wartościowych przedsiębiorstw w aspekcie przeobrażeń w systemie finansowym”. Od 2005r. oprócz pracy w sektorze bankowym, wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej (obecnej Akademii WSB). Autor publikacji z zakresu inwestycji przedsiębiorstw, rynków finansowych i zarządzania ryzykiem finansowym. Od 2018 r. Prorektor ds. współpracy zagranicznej w Akademii WSB. Doktor Honoris Causa Połtawskiego Uniwersytetu Agrarnego (Ukraina), Profesor uczelniany Międzynarodowego Uniwersytetu w Kijowie (Ukraina).

Więcej

dr inż. Krystian Mączka

Biegły sądowy z zakresu informatyki śledczej przy Sądzie Okręgowym w Katowicach, wykładowca akademicki, adiunkt w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, specjalista z zakresu przestępstw komputerowych. Od lat zajmujący się m.in. problemami bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych, zabezpieczaniem i odzyskiem danych, analizą nośników, problemami szyfrowania, monitoringiem. Autor wielu publikacji z zakresu zastosowań metod sztucznej inteligencji. Posiada Certyfikat X-Ways Forensic, Certyfikowany Informatyk Śledczy, Microsoft Certified Professional oraz Auditora Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.

Więcej

mgr inż. Karina Kucińska – Breur

Asesor Prokuratury Rejonowej Katowice-Południe w Katowicach wykonująca swoje obowiązki służbowe w Dziale Wojskowym

Zatrudniona w prokuraturze od 1999 roku, początkowo w sekretariacie obsługującym prokuratorów nadzorujących dochodzenia i śledztwa, od 2008 do 2022 roku na stanowisku asystenta prokuratora - początkowo w Wydziale Śledczym  Prokuratury Okręgowej w Katowicach, następnie w IX Śląskim Wydziale Zamiejscowym Departamentu Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej w Katowicach oraz w Prokuraturze Regionalnej w Katowicach w Wydziale d.s Błędów Medycznych a końcowo w Wydziale ds. Przestępczości Gospodarczej.

Absolwentka Politechniki Częstochowskiej na kierunku zarządzania instytucjami publicznymi i samorządowymi oraz zarządzania rozwojem i konsultingu. Absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach

Prelegentka I  Konferencji Prawniczej pt. „Charakterystyka i rodzaje zawodów prawniczych- co warto o nich wiedzieć”

Więcej

Natalia Balinska-Pietsch

Manager działu Customer Care w Gruber Logistics Sp. z o.o.

Studia wyższe ukończyła w 2020 roku na kierunku transport drogowy, uzyskując tym samym tytuł inżyniera. Następnie doszkalała się podczas menadżerskich studiów podyplomowych.

Od 8 lat działa prężnie w dziedzinie transportu. Podczas swojej kariery zawodowej miała styczność z niemal wszystkim obszarami pracy spedytora, od planowania własnej floty pojazdów do kompletacji dokumentacji po zakończonym transporcie.
Z zaciekawieniem zdobywała wiedzę z zakresu zarówno transportów całopojazdowych jak i ponadnormatywnych.

Zdobyta, podczas kariery na różnych stanowiskach, wiedza umożliwiła Natalii objęcie w firmie Gruber Logistics stanowiska managerskiego, zajmując się rozwojem największych europejskich koncernów takich jak: Man Bus & Truck, Ikea, VW Group.
W tej roli odnajduje się świetnie oraz zbiera dużo pozytywnych feedbacków. Swój rozwój zawdzięcza determinacji i ciągłym dążeniu do podnoszenia swoich kwalifikacji. 

 

Więcej

Magdalena Godyń

Od 15 lat związana zawodowo z HR w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym, ostatnio na stanowisku dyrektora personalnego w agencji pracy tymczasowej. Absolwentka studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, Akademii Trenerów Grupowych, rocznej Szkoły Negocjacji oraz studiów MBA organizowanych przez Akademię WSB i EY Academy. Obecnie w trakcie zdobywania dyplomu Akademii Profesjonalnego Coachingu. Certyfikowany konsultant MTQ Products (badanie odporności psychicznej).

Uczestniczka programów coachingowych i mentoringowych.

Regularnie zdobywa kolejne szczyty górskie w trakcie wędrówek po Beskidach i Tatrach, uwielbia  jogging, grę w siatkówkę i jazdę na nartach. Pasjonatka rozwoju osobistego, well-beingu i idei lifelong learning. Od kilku lat organizuje wraz ze znajomymi Szlachetną Paczkę i włącza się w akcje charytatywne.

Więcej

Jacek Uroda

Pasjonat nowych technologii w marketingu, właściciel firmy JACO.PRO, Business Development Director w agencji interaktywnej Nord Digital. Specjalizuje się w e-marketingu, handlu elektronicznym oraz social mediach. Wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie budowania strategii online, wdrażania narzędzi e-marketingowych oraz rozwiązań e-commerce. Autor e-booka dla przedsiębiorczych www.StrategiaDigital.pl. Mentor programu AIP dla startupów (zintegrowany model testowania pomysłów biznesowych) i programu Młody Przedsiębiorca (rozwój młodych biznesowych talentów i ich projektów). Ponadto od kilkunastu lat prowadzi szkolenia, projekty edukacyjne oraz zajęcia dydaktyczne na uczelniach wyższych.

Więcej

Jacek Karcz

Doktor Nauk Ekonomicznych. Bardzo zmotywowany, zorientowany na sukces, dobrze wykształcony profesjonalista. Posiadający ponad 15 lat doświadczenia praktycznego w strukturach operacyjnych, sprzedaży i marketingu w firmach branży TSL (Gruber Logistics, DHL, TNT, CAT LC, Arcese). Prezentuje nowoczesny i energiczny styl pracy. Osoba silnie zorientowana zarówno na klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Od 5 lat związany z działalnością szkoleniową i naukową.

Więcej

Kamil Sarna

Dyrektor Zarządzający w Gruber Logistics Sp. z o.o., posiada ponad 10 letnie doświadczenie w ramach logistyki i transportu. W toku rozwoju kariery zawodowej przeszedł wszystkie możliwe szczeble: od dyspozytora zajmującego się prowadzeniem floty własnej, poprzez kierownika otwierającego dział spedycji krajowej, do Dyrektora Zarządzającego.

W obecnej pracy odpowiada głownie za współtworzenie strategii rozwoju i tworzenie środowiska sprzyjającego wzrostowi sprzedaży poprzez budowę zespołu ekspertów. Przez wszystkie lata pracy zdobył ogromną wiedzę praktyczną w tym jak poprawnie zarządzać i w jakim kierunku rozwijać firmę oraz na jakie produkty warto stawiać.

Więcej

I EDYCJA

dr hab. Robert Socha, prof. AWSB

Ekspert w zakresie bezpieczeństwa publicznego. Absolwent Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Był oficerem Policji w latach 1999-2011, obecnie wykładowca akademicki, dyrektor Centrum Badań nad Bezpieczeństwem Transgranicznym, Dyrektor Akademickiego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście oraz prezes Śląskiego Oddziału Towarzystwa Wiedzy Obronnej. Autor ponad 100 publikacji naukowych dotyczących m.in. organizacji funkcjonowania administracji publicznej w sytuacjach szczególnych zagrożeń, problematyki stanów nadzwyczajnych oraz lokalnego i transgranicznego wymiaru bezpieczeństwa. Za działalność na rzecz bezpieczeństwa odznaczony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi oraz wyróżniony przez Marszałka Województwa Śląskiego srebrną odznaką "Zasłużony dla województwa śląskiego"

Więcej

dr Witold Aleksander Cempel

Zdobył wykształcenie w dwóch dyscyplinach naukowych. W Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (dawniej Akademii) zdobył tytuł zawodowy magistra w zakresie nauk ekonomicznych (1997 r.), a w Politechnice Poznańskiej, stopień naukowy doktora nauk technicznych (2006 r.). Syntezę nauk społecznych i technicznych dr Cempel realizuje zarówno w teorii, jak i w praktyce.

Praktykę biznesowa Witold A. Cempel prowadzi od ponad 20 lat. Najpierw prowadził przedsiębiorstwo pod nazwą Prometeus, póżniej Cempel Consulting – Architekci Biznesu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu i głównego udziałowca przedsiębiorstwa „wysokich technologii” InterMarium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. InterMarium Sp. z o.o. jest dystrybutorem oprogramowania symulacyjnego FlexSim oraz realizuje projekty symulacyjne w sektorach wytwarzania, logistyki, służby zdrowia oraz uczelni wyższych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W zakresie działalności naukowo-dydaktycznej dr Cempel wykładał w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (2009-2016). Jest współautorem książki „Reengineering. Reformowanie procesów biznesowych i produkcyjnych w przedsiębiorstwie” oraz autorem, współautorem oraz wydawcą publikacji wydawanych w kraju i zagranicą, m.in. „Symulacji stosowanej” (Allen G. Greenwood i inni).

W zakresie działalności społecznej Witold Cempel był delegatem środowiska akademickiego Krakowa (AGH, UJ, UR, UP, UEK) na X Walne Zebranie Delegatów Regionu Małopolskiego NSZZ „Solidarność” oraz członkiem Zarządu Regionu Małopolskiej „Solidarności” (kadencja 2014-2018). Witold A. Cempel jest pomysłodawcą, współfundatorem oraz prezesem zarządu Fundacji IntermariuM, która m.in. promuje ideę Solidarności Międzymorza (www.intermarium.org.pl). Ponadto jest współzałożycielem i koordynatorem Familias Carmeli (www.familiascarmeli.pl).

Witold A. Cempel jest członkiem Rady Ekspertów Akademii WSB, Rady Społecznej Politechniki Śląskiej oraz Międzynarodowego Zespołu Doradczego Politechniki Śląskiej.

Więcej

dr Rafał Rębilas

Dr nauk ekonomicznych. Ekspert w zakresie finansowania inwestycji przedsiębiorstw i produktów rynku finansowego, praktyk. W latach 2001 – 2011 zarządzający sprzedażowymi strukturami organizacyjnymi instytucji finansowych (Grupa Getin Holding SA, PKO BP SA, Bank Zachodni WBK SA). Karierę w sektorze bankowym rozpoczął od pracy w segmencie klienta korporacyjnego Banku Handlowego w Warszawie S.A. Stażysta w Dresdner Bank Luxembourg SA, Global Finance Departament w Luksemburgu. Asesor wewnętrzny w procesie rekrutacji i przygotowania kadry menedżerskiej instytucji finansowych, mentor młodej kadry zarządzającej w sektorze bankowym.

W 2001r. uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych na Wydziale Ekonomii AE w Katowicach broniąc pracę „Bank na rynku dłużnych papierów wartościowych przedsiębiorstw w aspekcie przeobrażeń w systemie finansowym”. Od 2005r. oprócz pracy w sektorze bankowym, wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej (obecnej Akademii WSB). Autor publikacji z zakresu inwestycji przedsiębiorstw, rynków finansowych i zarządzania ryzykiem finansowym. Od 2018 r. Prorektor ds. współpracy zagranicznej w Akademii WSB. Doktor Honoris Causa Połtawskiego Uniwersytetu Agrarnego (Ukraina), Profesor uczelniany Międzynarodowego Uniwersytetu w Kijowie (Ukraina).

Więcej

dr inż. Tomasz Siemek

Tomasz Siemek, obecnie Dyrektor Handlowy, Prezes Zarządu i założyciel Cloudteam. CloudTeam jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w branży IT w Polsce, która specjalizuje się w Cloud Computingu, zarówno w zakresie usług doradczych, jak i szkoleniowych. Działając w całej Polsce, zapewnia szkolenia Amazon Web Services (AWS) dla CIO, architektów, operatorów systemów oraz programistów. Zakres usług obejmuje również technologie takie jak Microsoft Azure, Microsoft 365, Google Cloud i inne rozwiązania oferowane przez Microsoft, Citrix, Comptia, Veeam i WMware.

Mentor całe swoje życie związał z edukacją i kształceniem osób. Studia doktoranckie ukończył na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, jest również absolwentem Said Business School of Oxford. Jeden z twórców narzędzia Cloudla.bs, (globalnego narzędzia do dystrybucji laboratoriów wir

Więcej

Anna Kubicka

Psycholog policyjny w garnizonie śląskim z ponad 20 letnim doświadczeniem, specjalista ds. zarządzania kryzysowego, psychotraumatolog. W Policji od początku zajmuje się udzielaniem pomocy psychologicznej funkcjonariuszom i pracownikom Policji oraz uczestnikom zdarzeń kryzysowych. Uczestniczyła w negocjacjach policyjnych jako psycholog konsultant. W latach 2014-2016 pracowała jako ekspert Wydziału Sztab Policji Zespołu Operacji Policyjnych KWP w Katowicach.

Jest członkiem nieetatowego Zespołu Antykonfliktowego Policji skierowanego do rozmów i deskalacji zachowań agresywnych w sytuacji zbiorowych protestów.

Uczestniczyła w udzielaniu pomocy psychologicznej po zdarzeniach kryzysowych np.: zawaleniu się hali MTK, kierowała pomocą psychologiczną w czasie wypadku w KWK w Halembie, organizowała pomoc psychologiczną we współpracy z OIK-iem w czasie wypadku w Kopalni "Wujek - Śląsk". Udzielała wsparcia rodzinom i prokuratorom podczas identyfikacji ciał przy katastrofie kolejowej pod Szczekocinami. Brałam udział w udzielaniu pomocy rodzinom ofiar katastrofy samolotu rządowego pod Smoleńskiem.

Współpracowała z Centrum Reagowania Kryzysowego Wojewody Śląskiego przy stworzeniu procedur regulujących udzielanie pierwszej pomocy psychologicznej  po zdarzeniach kryzysowych.

Realizowała zadania z zakresu profilowania psychologicznego grup społecznych np.: kibiców, protestujących.

W latach 2014-2016 pracowałam jako ekspert Wydziału Sztab Policji Zespołu Operacji Policyjnych KWP w Katowicach.

Obecnie realizuje zadania związane z profilowaniem np. sprawców przestępstw, charakterystyką psychologiczną zaginionych, taktyką przesłuchania, wywiadami wiktymologicznymi itp.

Jako wykładowca współpracuję z uczelniami prowadząc szkolenia z zakresu psychologii zagrożenia, kłamstwa, sądowej  psychologii w kryminalistyce, psychologii tłumu i nawiązywania kontaktu z tłumem, psychologii dowodzenia, zarządzania kryzysowego i komunikowania się z człowiekiem w kryzysie oraz treningu zastępowania agresji.

Więcej

Piotr Bibrzycki

Makler Papierów Wartościowych z uprawnieniami do wykonywania czynności doradztwa inwestycyjnego (nr licencji 2111). Absolwent Ekonometrii i Statystyki na Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach.


Z rynkiem finansowym związany od 2010 roku. Pracował m.in. jako analityk finansowy w jednej z największych firm doradztwa finansowego w Polsce. Był Prezesem Zarządu w firmie Europejskie Centrum Informacji Finansowej. Aktualnie Członek Zarządu w firmie AppCode Sp. z o. o. specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań informatycznych m.in. dla firm z branży finansowej.


Aktywny szkoleniowiec i trener. Prowadził m.in. szkolenia przygotowujące do egzaminu na maklera papierów wartościowych oraz szkolenia z zakresu matematyki finansowej i produktów finansowych. Współprowadzący zajęcia w ramach projektu „Finansowy Parasol Ochronny – o finansach z NPB” organizowanego przez Narodowy Bank Polski oraz Akademię WSB w Dąbrowie Górniczej. Wykładowca w Collegium Da Vinci w Poznaniu. Występował na wielu konferencjach dzieląc się swoją wiedzą z zakresu finansów ora zagrożeń na rynkach finansowych.

Więcej

Dr Witold Aleksander Cempel

Witold Aleksander Cempel zdobył wykształcenie w dwóch dyscyplinach naukowych, w dwóch uczelniach w Polsce. W Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (dawniej Akademii) zdobył tytuł zawodowy magistra w zakresie nauk ekonomicznych (1997 r.),
a w Politechnice Poznańskiej, stopień naukowy doktora nauk technicznych (2006 r.). Syntezę nauk społecznych i technicznych dr Cempel realizuje zarówno w teorii, jak i w praktyce.

Praktykę biznesowa Witold A. Cempel prowadzi od ponad 20 lat. Najpierw prowadził przedsiębiorstwo pod nazwą Prometeus, póżniej Cempel Consulting – Architekci Biznesu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu i głównego udziałowca przedsiębiorstwa „wysokich technologii” InterMarium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. InterMarium Sp. z o.o. jest dystrybutorem oprogramowania symulacyjnego FlexSim oraz realizuje projekty symulacyjne w sektorach wytwarzania, logistyki, służby zdrowia oraz uczelni wyższych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W zakresie działalności naukowo-dydaktycznej dr Cempel wykładał w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (2009-2016). Jest współautorem książki „Reengineering. Reformowanie procesów biznesowych i produkcyjnych w przedsiębiorstwie” oraz autorem, współautorem oraz wydawcą publikacji wydawanych w kraju i zagranicą, m.in. „Symulacji stosowanej” (Allen G. Greenwood i inni).

W zakresie działalności społecznej Witold Cempel był delegatem środowiska akademickiego Krakowa (AGH, UJ, UR, UP, UEK) na X Walne Zebranie Delegatów Regionu Małopolskiego NSZZ „Solidarność” oraz członkiem Zarządu Regionu Małopolskiej „Solidarności” (kadencja 2014-2018).
Witold A. Cempel jest pomysłodawcą, współfundatorem oraz prezesem zarządu Fundacji IntermariuM, która m.in. promuje ideę Solidarności Międzymorza. Ponadto jest współzałożycielem i koordynatorem Familias Carmeli.

Witold A. Cempel jest członkiem Rady Ekspertów Akademii WSB, Rady Społecznej Politechniki Śląskiej oraz Międzynarodowego Zespołu Doradczego Politechniki Śląskiej.

Więcej

Magdalena Godyń

Od 15 lat związana zawodowo z HR w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym, ostatnio na stanowisku dyrektora personalnego w agencji pracy tymczasowej. Absolwentka studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, Akademii Trenerów Grupowych, rocznej Szkoły Negocjacji oraz studiów MBA organizowanych przez Akademię WSB i EY Academy. Obecnie w trakcie zdobywania dyplomu Akademii Profesjonalnego Coachingu. Certyfikowany konsultant MTQ Products (badanie odporności psychicznej).

Uczestniczka programów coachingowych i mentoringowych.

Regularnie zdobywa kolejne szczyty górskie w trakcie wędrówek po Beskidach i Tatrach, uwielbia  jogging, grę w siatkówkę i jazdę na nartach. Pasjonatka rozwoju osobistego, well-beingu i idei lifelong learning. Od kilku lat organizuje wraz ze znajomymi Szlachetną Paczkę i włącza się w akcje charytatywne.

Więcej

Mateusz Maik

Trener biznesu, mentor, przedsiębiorca. Przez blisko 10 lat współtworzył największą w tej części Europy sieć Inkubatorów Przedsiębiorczości. Od ponad 9 lat kreuje nowe rozwiązania wspomagające kadrę managerską oraz opracowuje nowe programy wsparcia dla Startupów w Polsce. Podczas swojej działalności pomógł rozwinąć́ się ponad 650 firmom. Przygotowuje najlepsze projekty do spotkań z inwestorami prywatnymi oraz funduszami inwestycyjnymi. Współtwórca Podcastu Przedsiębiorcy z Wyboru oraz współzałożyciel Dąbrowskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Jako przedsiębiorca współtworzy MOM Studio sp. z o.o. specjalizujące się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, strategii marketingowo-sprzedażowych oraz pomocy w ich wdrożeniu zarówno polskim jak i zagranicznym markom. Misją spółki jest komunikowanie firm z konsumentami skupiając się korzyściach dla obydwu stron.

 

Więcej

Michał Dziekoński

Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do wymagań szkoleń i dydaktyki. Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty. Jest jednym z głównych prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Więcej

Grażyna Pławska

Menedżer w branży łańcucha dostaw, trener umiejętności zarządzczych, przedsiębiorca. Przez ponad 20 lat zarządzała dużymi magazynami i prowadziła projekty dla łańcucha dostaw. Od ponad 10 lat prowadzi działalność edukacyjną szkoląc liderów, kierowników i właścicieli firm z zarządzania. Obecnie realizuje projekty strategiczne dla firm i organizacji, wspierając zarządzających w tworzeniu efektywnych strategii zarządzania kapitałem ludzkim, efektywnych modeli biznesowych, w kierowaniu zespołami. Prowadzi indywidualne treningi dla liderów bazując na diagnostyce odporności psychicznej i stylu przywództwa. Efektem tak szczególnego podejścia jest projektowanie indywidualnych ścieżek rozwojowych dla kadry menedżerskiej w oparciu o mocne strony i osobistą transformację tożsamości. Jest zwolennikiem podejścia systemowego w zarządzaniu, tworzenia zdrowych, zrównoważonych środowisk pracy, kultury zarządzania, w której ludzie ludziom służą i wspierają siebie nawzajem, oferując rozwiązania na najwyższym poziomie, dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów.

Więcej

Kamil Sarna

Dyrektor Zarządzający w Gruber Logistics Sp. z o.o., posiada ponad 10 letnie doświadczenie w ramach logistyki i transportu. W toku rozwoju kariery zawodowej przeszedł wszystkie możliwe szczeble: od dyspozytora zajmującego się prowadzeniem floty własnej, poprzez kierownika otwierającego dział spedycji krajowej, do Dyrektora Zarządzającego.

W obecnej pracy odpowiada głownie za współtworzenie strategii rozwoju i tworzenie środowiska sprzyjającego wzrostowi sprzedaży poprzez budowę zespołu ekspertów. Przez wszystkie lata pracy zdobył ogromną wiedzę praktyczną w tym jak poprawnie zarządzać i w jakim kierunku rozwijać firmę oraz na jakie produkty warto stawiać.

Więcej

Michał Serwa

mgr inż. pożarnictwa Michał Serwa, Oficer Państwowej Straży Pożarnej, absolwent dziennych studiów i

Więcej

Łukasz Szymankiewicz

doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o bezpieczeństwie, adiunkt w Katedrze Nauk o Bezpieczeństwie w Akademii WSB. Interesuje się zagadnieniami związanymi z terroryzmem oraz ochroną infrastruktury krytycznej i dużych skupisk ludzi, specjalista z zakresu terroryzmu lotniczego i bliskowschodniego oraz systemów ochrony lotnictwa cywilnego. Członek zespołu badawczego w projekcie „Opracowanie innowacyjnego stacjonarnego systemu do wykrywania śladowych ilości materiałów wybuchowych” w obszarze bezpieczeństwo i obronność Narodowego Centrum Badań i Rozwoju realizowanego w latach 2018-2021 oraz projektu „ProSPeReS” Protection System for large gatherings of People in Religious Site, dofinansowanego przez Komisję Europejską w ramach The Internal Security Fund – Police (ISFP). Najważniejsze publikacje to „Terroryzm lotniczy wobec Izraela” (Warszawa 2019); „Terroryzm antyizraelski na przykładzie linii lotniczych El Al” (Dąbrowa Górnicza 2021).

Zwolennik podejścia interdyscyplinarnego i praktycznego, dlatego pracę naukowo-badawczą łączy z pełnieniem stanowiska specjalisty ds. bezpieczeństwa i szkoleń w Pionie Bezpieczeństwa w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. Instruktor szkolenia w zakresie ochrony lotnictwa cywilnego, certyfikowany operator kontroli bezpieczeństwa oraz przewodniczący Komisji Zarządzania Kryzysowego w Polskim Towarzystwie Geopolitycznym.

Więcej