A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Szkolenia w Olkuszu

  • 19.09.2023 r.

     

    Godzina Tytuł wykładu Prelegent Zapisy
    17:00 - 18:30
    szkolenie stacjonarne
    w Olkuszu
    Diagnoza dzieci i uczniów z niespecyficznymi trudnościami w nauce w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - fakty i mity Adam Spendel Rejestracja

     

  • 20.09.2023 r.

     

    Godzina Tytuł wykładu Prelegent Zapisy
    16:30 - 18:00
    szkolenie stacjonarne
    w Olkuszu
    Trudne zachowania  dzieci ze spektrum autyzmu, czyli jakie? Marta Ir Rejestracja

     

19 WRZEŚNIA, 17:00-18:30

Diagnoza dzieci i uczniów z niespecyficznymi trudnościami w nauce w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - fakty i mity

SZKOLENIE STACJONARNE

Szkolenie będzie dotyczyć procedur badawczych, krótkiej charakterystyki narzędzi badawczych, a także wymaganych dokumentów, podczas diagnozowania dzieci i uczniów z niespecyficznymi trudnościami w nauce w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Omówione zostaną również dokumenty, o które może ubiegać się rodzic dziecka z niespecyficznymi trudnościami w nauce lub pełnoletni uczeń. Na sam koniec przedstawiona zostanie kwestia tego, jaki lekarz lub specjalista ma kwalifikacje i uprawnienia (bądź też nie) do wypowiadania się na temat występowania danej niepełnosprawności u dziecka/ucznia.

ZAPISZ SIĘ

Adam Spendel

Wykładowca Akademii WSB, logopeda, specjalista z zakresu terapii pedagogicznej, psycholog, socjoterapeuta, surdopedagog, tyflopedagog. Terapeuta pedagogiczny w poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolu oraz w Zespole Szkół w Siemianowicach Śląskich. Obecnie sprawuje funkcję koordynatora pomocy  psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozowania dzieci i młodzieży oraz w udzielaniu im wsparcia.

Więcej

20 WRZEŚNIA, 16:30-18:00

Trudne zachowania  dzieci ze spektrum autyzmu, czyli jakie?

SZKOLENIE STACJONARNE

Zachowania trudne, które pojawiają się u dzieci ze spektrum autyzmu nie są jednorazowymi czy sporadycznymi incydentami. To radzenie sobie z brakiem pozytywnego doświadczania świata, czy trwałej i dobrej relacji z otoczeniem. Zachowania te często budzą u rodziców, nauczycieli poczucie bezradności. Dlatego, bardzo ważne jest poznanie i zrozumienie przyczyn trudnych zachowań, aby wiedzieć w jaki sposób sobie z nimi radzić, czy zmienić.

ZAPISZ SIĘ

Marta Ir

Wykładowca Akademii WSB. Terapeuta, pedagog specjalny z ponad 25-letnim stażem, rewalidant, specjalista w zakresie pracy z dziećmi z autyzmem, trener TUS SST, Terapii Ręki. Członek Zespołu Parlamentarnej Grupy ds. Autyzmu, Dyrektor Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola „Wesołe Słoneczka” z oddziałami integracyjnymi w Katowicach. Prelegent na konferencjach krajowych i zagranicznych.

Więcej