Założenia teoretyczne

Mężczyzna pisze na przezroczystej tablicy, przedstawiając diagram z informacjami o użytkownikach i produktach.

Kryzys gospodarczy jest coraz bardziej dotkliwy na świecie ale w szczególności w Europie. Skutki wynikające z tego zjawiska są niekorzystne dla przedsiębiorstw. Kreacja wartości jest utrudniona w sytuacji zmniejszonej liczby zamówień oraz mniejszej konsumpcji dóbr.

Jak wskazują teoretycy i praktycy zarządzania obroną przed negatywnymi skutkami kryzysu jest innowacyjność produktów, procesów i modeli biznesu.

Nasuwają się wątpliwości i kluczowe pytania: Jak tworzyć innowacje jeśli przedsiębiorstwa mają problemy w obszarze finansowania działalności operacyjnej? Jak pogodzić ambitne, krótkoterminowe  cele udziałowców z długoterminowym procesem wdrażania innowacji? Jak zadowolić wszystkie grupy interesariuszy wobec ograniczonych możliwości firm? Jakie koncepcje zarządzania i finansów mogą wspomóc menadżerów wobec ich współczesnych problemów? Jak dobrać odpowiednie koncepcje i metody zarządzania aby osiągnąć skuteczność w procesie budowy wartości? Na czym opierać strategię wzrostu wartości przedsiębiorstw? Jak projektować efektywne modele biznesu? Na te pytania oraz zidentyfikowane problemy podczas obrad odpowiadać będą uczestnicy niniejszej konferencji.