Moduły kampanii

Działania realizowane w ramach akcji "Mama i Tata idą na studia" mają charakter kompleksowy, tzn. są kierowane do rodziców wywodzących się z różnych środowisk, kobiet w ciąży, matek i ojców samotnie wychowujących dzieci, rodzin zastępczych oraz do uczelni, przedsiębiorców, organizacji i władz samorządowych.

 

Kampania obejmuje wsparcie adresatów projektu w trzech obszarach:


1. Obszar rozwoju naukowego – akcja „Mama i Tata idą na STUDIA!”
2. Obszar rozwoju zawodowego – akcja „Pracodawca przyjazny RODZINIE!”
3. Obszar społeczno-kulturalny – np.: akcja „RODZINA w mieście!”,  „AKTYWNI RODZICE!”

 

Podsumowaniem każdej edycji projektu będzie doroczna Gala Ambasadora Rodziny.

 

Złota odznaka z napisem "Gala 'Ambasador Rodziny'" na różowym tle.

 

Mama i Tata idą na studia. Grafika z czapką absolwenta na tle niebieskim.

 

Grafika z napisem „Rodzina w MIEŚCIE” na pomarańczowym tle, przedstawiająca stylizowany zarys kolumn.

 

Zielone tło z białym symbolem torby i napisem "Pracodawca przyjazny RODZINIE".

 

Grafika z piłką nożną i hasłem "Aktywni Rodzice!" na czerwonym tle.

 

Obecnie kampania ma charakter regionalny (woj. śląskie), organizator przewiduje jednak rozszerzenie jej zasiegu na inne regionyi i cały kraj. Szczególnie, że uniwersalny charakter dobrych praktyk promowanych w trakcie kampanii, może stać się impulsem do zmian w obszarze budowania społeczeństwa przyjaznego i wspierającego młodych rodziców, samotnych rodziców, rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz rodzin zastepczych.