Rekrutacja zakończona
Wyzwania dzisiejszego rynku, zmuszają większość firm do skoncentrowania uwagi na najważniejszych dla ich specyfiki procesach. Odpowiednie modelowanie kluczowych dla przedsiębiorstwa procesów, dokumentowanie ich przebiegu, a następnie konsekwentne ich analizowanie i doskonalenie, pozwalają na osiągnięcie szeregu korzyści i zdobycie znaczącej pozycji na rynku.
Skuteczne zastosowanie takiego podejścia będącego istotą procesowego modelu organizacji przedsiębiorstwa jest możliwe przy wykorzystaniu systemu informatycznego klasy BPM. Narzędzia informatyczne zapewniają właściwy opis procesów, pozwalają na prowadzenie analiz i stałe doskonalenie procesów a tym samym na skuteczną realizację wszystkich wymagań stawianych organizacji zorientowanej procesowo. Gwarantują, że podstawą określania celów i oceny rezultatów procesów są wskaźniki ich efektywności. System informatyczny pozwala zarządzać całym cyklem życia procesu począwszy od jego zaprojektowania, poprzez wdrożenie, eksploatację, pomiary, zmiany i ponowne wdrożenie. Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikowi praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi i wykorzystania informatycznego systemu wspomagania zarządzania procesami biznesowymi na przykładzie Simple CRM/BPM.
Zdobyta wiedza i umiejętności potwierdzone zostaną certyfikatem firmy Simple.
Czas trwania 25h