Doktor nauk społecznych w dyscyplinie – pedagogika, nauczyciel dyplomowany - oligofrenopedagog, logopeda. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Akademii WSB. Laureatka konkursu Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego na najlepszą pracę doktorską z zakresu pedagogiki (2017). Autorka książki Dziecko w śpiączce. Sens życia, sens troski (opublikowana we współpracy z Fundacją „Akogo?” Ewy Błaszczyk i Kliniką „Budzik” 2016). Polski reprezentant w akcji Horyzont 2020 COST Action: CA19104 – Advancing Social inclusion through Technology and EmPowerment (Assistive Technology, Intellectual Disability, Autism, Empowerment). Od wielu lat jako badaczka i praktyk specjalizuje się we wspomagających i alternatywnych sposobach porozumiewania się (ang. AAC), wykorzystuje w pracy innowacyjne technologie: urządzenia do sterowania wzrokiem, interfejsy i przyciski, komunikatory, oprogramowania wspomagające komunikację i naukę sterowania wzrokiem, tzw. technologię wspomagającą (ang. AT) w diagnozie, terapii i edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wrodzoną i nabytą, przewlekle chorych, z hospicjum.