Kierunek

EXECUTIVE MBA DLA BRANŻY WODOCIĄGOWEJ

Tryb: Hybrydowe Zapisz się

Executive MBA dla branży wodociągowej to unikatowy w skali kraju program MBA skierowany do menedżerów związanych z branżą wodociągową, stworzony specjalnie z myślą o spełnieniu potrzeb osób zainteresowanych nowoczesną wiedzą podaną w sposób przystępny i możliwy do bezpośredniego zastosowania w praktyce biznesu. Gwarancją poziomu i efektów kształcenia jest odpowiednio skonstruowana zawartość programu studiów – zagadnienia są opracowywane z poziomu globalnego myślenia o firmie, poziomu strategicznego podejmowania decyzji, planowania i wdrażania operacji, kontroli nadzorczej itd. Program wspomagany jest praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodno-kanalizacyjnej. Uczestnicy studiów uczestniczą również w wizycie studyjnej w jednym z najlepiej prosperujących przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych.

  • Atuty

    • unikatowy w skali kraju program MBA, opracowany wspólnie z przedstawicielami firm i instytucji sektora wodno-kanalizacyjnego, skierowany do obecnych i przyszłych menedżerów związanych z branżą wodociągową,
    • bardzo wysoki poziom merytoryczny, wspomagany praktycznymi rozwiązaniami i metodykami procesów zarządzania w branży wodociągowo-kanalizacyjnej,
    • sesja wyjazdowa w jednym z najlepiej prosperujących przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych,
    • ukończenie studiów typu MBA jest jednym z warunków umożliwiających ubieganie się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
  • Program

    Moduł: Zarządzanie strategiczne

    1. Ekonomia Menedżerska
    2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
    3. Zarządzanie strategiczne

    Moduł: Ekonomia i finanse

    1. Wprowadzenie do zarzadzania finansami przedsiębiorstwa
    2. Analiza finansowa
    3. Ekonomia i finanse

    Moduł: Zarządzanie operacyjne

    1. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w działalności przedsiębiorstwa
    2. Zarządzanie innowacjami
    3. Strategiczna karta wyników
    4. Zarządzanie operacyjne
    5. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie wodno-kanalizacyjnym

    Moduł: Marketing

    1. Marketingowe podejście w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    2. Kształtowanie strategii marketingowej
    3. Komunikacja marketingowa i PR w przedsiębiorstwie
    4. Badanie i rozwój rynku usług wodno-kanalizacyjnych

    Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi

    1. Warsztat budowania zespołu
    2. Rekrutacja i selekcja pracowników
    3. System ocen pracowniczych
    4. System motywacji pracowniczej
    5. Coaching i mentoring w biznesie
    6. Wizyta studyjna
    7. Seminarium dyplomowe, systemowe podejście do zarządzania jakością i procesami

    Liczba godzin: 200 h

    Informacje dodatkowe:

    • Czas trwania: 2 semestry.
    • Dni odbywania się zajęć:  wybrane soboty niedziele.
    • Podstawa zaliczenia: kończą się 2 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowego projektu menedżerskiego (max. 5 osób).
    • Część zajęć w formule online (Blended learning).

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Kadra

    Marek Zuber

    Ekonomista, analityk, ekspert i doradca finansowy. Ekonomista i analityk w Banku Przemysłowo-Handlowym, Banku BPH - PBK. Jako główny ekonomista był związany z firmami tj.: TMS oraz Internetowy Dom Maklerski S.A. W 2005 roku został szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza. Felietonista tygodnia Parkiet oraz stały ekspert TVN CNBC. Laureat nagrody „Doradcy Politycznego Roku 2006”.

    Więcej

    dr Krzysztof Filipek

    Doktor nauk chemicznych. Stypendysta Alexander von Humboldt Stiftung (Uniwersytet Bielefeld, Uniwersytet Witten-Herdecke, Niemcy, Uniwersytet Marie and Pierre Curie, Paris, Francja, Uniwersytet Manchester, Wielka Brytania), absolwent podyplomowych studiów z zakresu zarządzania (program MBA). Posiada wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzania przedsiębiorstwami komunalnymi, prowadzenia zespołów zadaniowych. Autor kilkudziesięciu publikacji w czasopismach krajowych i międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zasobami wodnymi, zagospodarowania wód opadowych, energetycznego wykorzystania osadów i odpadów, gospodarki wodno-ściekowej dla obszarów związków gmin.

    Więcej

    dr Marcin Lis

    Doktor nauk technicznych, ekspert w zakresie systemów jakości, zarządzania projektami innowacyjnymi, systemów zintegrowanych. Wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z zarządzaniem jakością i  procesami, marketingiem, zarządzaniem projektami oraz obsługą klienta. Obecnie pełni funkcje menedżerskie w szkolnictwie wyższym. Przewodniczącego Rady Ekspertów w Akademii WSB oraz Wiceprzewodniczący Komisji ds. Innowacyjności, Konkurencyjności i Współpracy Nauki z Biznesem działającej przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.

    Więcej

    dr Grzegorz Kądzielawski

    Doktor nauk prawnych. Adiunkt na Wydziale Zarządzania w Akademii WSB, Dyrektor Instytutu Badań nad Sztuczną Inteligencją. Wiceprezes Zarządu Grupy Azoty S.A. odpowiedzialny za inwestycje, innowacje oraz obszar badawczo – rozwojowy. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w administracji państwowej (Sejm RP, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego) jak też w sektorze pozarządowym (m.in. Fundacja Energia dla Europy, Tarnowskie Towarzystwo Naukowe, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego, Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych). Posiada również bogate doświadczenie związane z pracą w organach nadzoru (m.in. Polskie Radio w Warszawie „RDC” S.A., Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” S.A. w Zębcu, H. Cegielski Poznań S.A., MPEC Chełm sp. z o.o.). Jest ekspertem europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET – European Credit System for Vocational Education and Training). Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowalnych. Członek Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz członek Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Przewodniczący Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wiceprezydent międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych dot. zarządzania, handlu i zagadnień technologicznych. Współautor publikacji książkowej: „Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D”.

    Więcej

    dr Anna Syrek-Kosowska

    Psycholog biznesu od 20 lat współtworzy sukcesy czołowych międzynarodowych korporacji i polskich firm jako Ekspert w obszarze oceny i rozwoju potencjału menedżerskiego w procesach Zarządzania Talentami jako Executive Coach, Menedżer projektów HR oraz Szkoleniowiec. Pierwsza Polka – Superwizor Coachingu akredytowany przez brytyjską Coaching Supervision Academy. Współautorka kilkudziesięciu publikacji (m.in. Personel i Zarządzanie, Wiedza i Praktyka, Coaching Review) i naukowych książek z obszaru rozwoju potencjału osobistego i zawodowego. Współtwórca i Opiekun Merytoryczny Akademii Profesjonalnego Coachingu w Akademii WSB.

    Należy do Globalnego Zespołu Konsultantów i Coachów czołowej globalnej firmy konsultingowej  The Center for Creative Leadership (Global TOP5 Executive Education). Partner Zarządzający ASK Expert (Bioss International Network).

    Więcej

    Adam Stolarzewicz

    Doświadczony Executive&Business Coach, pierwszy Polak – Superwizor Coachingu akredytowany przez londyńską Coaching Supervision Academy (EMCC, app. ICF), partner zarządzający Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu. Praktyk biznesu, doświadczony senior manager, były dyrektor personalny największych polskich spółek giełdowych, absolwent m.in. Oxford Brookes University, ICAN/Harvard Business, Szkoły Głównej Handlowej.

    Więcej
  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1000 zł do 5 października 2021
    II 1500 zł do 5 listopada  2021
    III 1500 zł do 5 grudnia 2021
    IV 1500 zł do 5 lutego 2022
    V 1400 zł do 5 marca 2022
    VI 300 zł do 5 kwietnia 2022
    Ogółem 7 500 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • Bonifikaty

    Bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB nie łączą się, wybierz najkorzystniejszą!

    Bonifikata terminowa na studia MBA i podyplomowe w wysokości 1000 zł
    do 30 czerwca 2021 r.
    *
    *Zniżka nie obowiązuje na studia podyplomowe: MBA SME, ACCA po polsku oraz studia podyplomowe w Nysie

    Niżej wymienione bonifikaty nie dotyczą studiów MBA i podyplomowych: Executive MBA, Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business), Master of Business Administration (MBA SME), ACCA po polsku - Zarządzanie finansami i rachunkowość w środowisku międzynarodowym.

    • PROMOCJA "ABSOLWENT"

      Absolwenci Akademii WSB oraz absolwenci studiów podyplomowych Akademii WSB mają prawo do 20% bonifikaty w opłatach czesnego, po przedstawieniu w dniu zapisu kserokopii dokumentu uprawniającego do zniżki.

    • Bonifikata dla firm

      Pracownicy firm i instytucji, stanowiący grupę co najmniej 5 pracowników jednej firmy (instytucji), otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł czesnego (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowne zaświadczenie o zatrudnieniu.

    • Bonifikata rodzinna

      Słuchacze studiów podyplomowych, których członek rodziny tj. ojciec, matka, syn, córka, brat, siostra, mąż, żona jest studentem studiów I-go lub II-go stopnia albo słuchaczem studiów podyplomowych w Akademii WSB, bądź równocześnie podejmują naukę, otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowny dokument.

    • Promocja dla służb mundurowych

      Pracownicy służb mundurowych, m.in.: żołnierze, pracownicy służby więziennej i policjanci, otrzymują bonifikatę w wysokości 10% zniżki w opłacie czesnego na wybrane studia podyplomowe.

  • Kontakt

    Kierownik studiów
    dr Marcin Lis – Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Specjalista ds. studiów podyplomowych i rekrutacji: mgr Ewelina Muszyńska-Zaczkowska
    e-mail: emuszynska@wsb.edu.pl
    tel. 725555999

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88    

Sprawdź dostępność miejsc
 *
 *
 *
 *


Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji