Planowane jest wydanie wieloautorskiej monografii naukowej (Wydawnictwo AWSB indeksowane na liście wydawnictw publikacji naukowych Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego).
GOTOWE TEKSTY PROSZĘ PRZYSYŁAĆ NA ADRES KONFERENCJI: sukcesyiwyzwania@wsb.edu.pl
Wytyczne dotyczące składu i struktury artykułów przesyłanych do publikacji w monografii
SKŁAD:
- Objętość: do 12 stron formatu A4 (20 tys. znaków ze spacjami)
- Marginesy: 2,5 cm
- Czcionka:
- Imię i nazwisko Autora/Współautora oraz Afiliacja: Times New Roman 14 pkt.
- Tytuł: Times New Roman 14 pkt. pogrubione (tytuł nie powinien być dłuższy niż 7 słów)
- Nazwy rozdziałów, podrozdziałów: Times New Roman 12 pkt. pogrubione
- Część właściwa: Times New Roman 12 pkt.
- Tabela: Times New Roman 10 pkt.
- Interlinia: 1,5
- Justowanie:
- Imię i nazwisko Autora/Współautora, Tytuł: wyśrodkowane
- Tytuły rozdziałów i podrozdziałów: wyrównanie do lewej
- Część właściwa: wyjustowane
- Imię i nazwisko Autora/Współautora, Tytuł, Tytuły rozdziałów, podrozdziałów: 12 pkt. przed
- Część właściwa: 6 pkt. Przed
- Tabela: 0 pkt.
- Przypisy: są umieszczane po tekście głównym, jako przypisy końcowe i nie powinny zawierać odwołań do innych publikacji;
- Tabele: czarno-białe, bez cieniowania, umieszczone w układzie pionowym, zamieszczone w tekście, podpis stosuje się: pod rysunkiem oznaczając Rys., nad tablicą oznaczając Tab., objaśnienia oraz źródło poniżej, stosując formatowanie jak odwołania w artykule lub wpisując opracowanie własne; przy przenoszeniu na kolejną stronę należy powtórzyć numer, tytuł oraz nagłówek tabeli
- Odstępy:
- Wcięcia: część właściwa – wysunięcie specjalne „Pierwszy wiersz”, 1,25 cm
- Odwołania do innych publikacji w tekście umieszcza się w nawiasach kwadratowych zgodnie z zasadą [nazwisko autora, rok wydania publikacji, s. numer stron/y] - przykład [Kowalski, 2005, s. 7]
- Bibliografia zawiera odwołania tylko do publikacji wykorzystanych w tekście (max 25 pozycji); poszczególne pozycje są umieszczone alfabetycznie i numerowane w nawiasach kwadratowych; bibliografia musi być sporządzona z należytą starannością, zgodnie z poniższymi przykładami:
[1] CZAKON W., Strukturalne uwarunkowania zarządzania wiedzą w sieciach, "Przegląd Organizacji" 2012, nr 5.
[2] GŁODZIŃSKI E., Pozyskiwanie informacji w fazie realizacji procesów budowlanych, w: BOROWIECKI R., CZEKAJ J. (red.), Zarządzanie zasobami informacyjnymi w warunkach nowej gospodarki, Difin, Warszawa 2010.
[3] NOGALSKI B., RONKOWSKI R., Współczesne przedsiębiorstwo - problemy funkcjonowania i zatrudniania, Wyd. DOM Organizatora, Toruń 2007.
[4] WARD S.C., Assesing and Managing Important Risk, "International Journal of Project Management" 1999, Vol. 17, No. 6.
[5] WINCH G.M., MAYTORENA E., Managing Risk and Uncertanity on Projects: A Cognitive Approach, w: MORRIS P.W.G., PINTO J.K., SODERLUND J. (red.), Tje Oxford Handbook of Project Management, Oxford University Press, 2012.
[6] Rachunki kwartalne Produktu Krajowego Brutto - zasady metodologiczne, http://www.stat.gov.pl/gus/5840_8848_PLK_HTML.htm, data dostępu 15.07.2013 r.
STRUKTURA:
- Imię i nazwisko Autora i Współautora (jeśli występuje), jego (ich) stopnie naukowe
- Afiliacja do jednostki
- Adres kontaktowy (adres, nr telefonu, adres e-mail)
- Tytuł tekstu w języku, w którym napisany jest cały artykuł
- Tytuł tekstu w języku angielskim
- Streszczenie w języku, w którym napisany jest cały artykuł (maksymalnie 6 linijek), zawierające cel publikacji oraz opis poszczególnych części zasadniczego tekstu;
- Streszczenie w języku angielskim wraz z podaniem autora tłumaczenia (maksymalnie 6 linijek) (adekwatne streszczeniu, o którym mowa w pkt. 4)
- Słowa kluczowe, w którym napisany jest cały artykuł (maksymalnie 5, w kolejności alfabetycznej)
- Słowa kluczowe w języku angielskim (maksymalnie 5, w kolejności alfabetycznej)
- Wprowadzenie (opisany cel publikacji, zaprezentowana teza/hipoteza badawcza, określone wykorzystane metody badawcze);
- Rozdziały oraz podrozdziały (nie są numerowane)
- Podsumowanie (konkluzje, wnioski, rekomendacje)