A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Szkolenia w Krakowie

24.02.2023, 11:00-12:30

Bezpieczeństwo informacji w kontekście RODO

SZKOLENIE STACJONARNE

W coraz bardziej konkurencyjnym krajobrazie biznesowym organizacje muszą stawać przed wieloma wyzwaniami. Obecnie jednym z kluczowych jest bezpieczeństwo informacji. Nie chodzi już know-how przedsiębiorstwa, ale o naprawdę wiele czynników, które dają poczucie nie tylko właścicielowi, ale też klientom, że przetwarzane przez firmę informacje są bezpieczne. Wpływa na to nie tylko świadomość interesariuszy, ale także wymogi regulatorów polskich i unijnych. Na szkoleniu zostanie przybliżona kwestia jak przepisy RODO wpływają właśnie na bezpieczeństwo informacji, które są przetwarzane w przedsiębiorstwach i w jaki wyzwania pojawiają się w tej kwestii.

 

ZAPISZ SIĘ

Dr Iwona Gołąb-Kobylińska

Ma prawie 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć oraz z szkoleń z tematyki ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwach. Ostatnie 5 lat zaowocowało współpracą z ponad 4 tysiącami słuchaczy jej zajęć i wykładów. Posiada tytuł naukowy doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, tematyka pracy związana była z RODO. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako inspektor danych osobowych (IOD) i tę funkcje pełni do dzisiaj. Dzięki tym doświadczeniom i wiedzy prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w specjalnościach kadry i płace. Ma wiele certyfikacji audytora QMS, ISO oraz TUV NORD Polska sp. z o.o. co daje jej możliwość wskazywania słuchaczom różnic oraz wyzwań jakie stoją przed nimi w trakcie wdrażania rozwiązań bezpieczeństwa informacji i RODO w ich firmach. Jej motto zawodowe to: „ciągle pogłębiać swoją wiedzę…”.

Więcej

24.02.2024, 13:00-14:30

Uczeń/dziecko ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi – diagnoza, kształcenie i wspieranie rozwoju.

SZKOLENIE STACJONARNE

W trakcie szkolenia dowiesz się jak zdiagnozować ucznia lub dziecko, które wykazuje zróżnicowane potrzeby edukacyjne. W jaki sposób można rozpoznać u niego charakterystyczne symptomy w realizacji standardów wymagań programowych, wynikających ze specyfiki jego funkcjonowania poznawczo-percepcyjnego, zdrowotnego oraz uwarunkowań socjologicznych. Dowiesz się jakie występują specjalne potrzeby rozwojowe i edukacyjne, które są zaburzane przez rozmaite czynniki biologiczne, psychiczne i społeczne.

ZAPISZ SIĘ

mgr Małgorzata Spendel

Psycholog, logopeda, posiada wieloletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą. Jest autorką wielu narzędzi i metod diagnozy psychologicznej i logopedycznej dzieci i uczniów, a także programów terapeutycznych. Od 1999 r. prowadzi działalność szkoleniową, doradczą i ekspercką dla dyrektorów, nauczycieli i specjalistów przedszkoli, szkół i placówek. Opracowała  wiele projektów i programów o zasięgu regionalnym, wojewódzkim i krajowym dla nauczycieli m.in. w zakresie rozpoznawania potrzeb dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz udzielania im pomocy i wsparcia. Od 2001 r. współpracuje z poradnictwem psychologiczno-pedagogicznym. Od 17 lat jest nauczycielem akademickim w  AWSB, prowadzi zajęcia na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych. Prowadzi w AWSB Ogólnopolską sieć doskonalenia i współpracy dla dyrektorów poradni psychologiczno-pedagogicznych, aktualnie uczestniczy w niej 89 osób. Od 2016 r. współpracuje z MEiN oraz ORE w obszarze edukacji włączającej oraz prowadzenia oceny funkcjonalnej dzieci i uczniów.

 

Więcej

24.02.2024, 15:00-16:30

Zarządzanie międzykulturowe, a wyzwania na polskim rynku pracy

SZKOLENIE STACJONARNE

W trakcie szkolenia dowiesz się jakie wyzwania menedżerskie pojawiają się w trakcie zarządzania zespołem międzykulturowym. Jakie mechanizmy w pracy zespołu mogą się pojawić i w jaki sposób zespół jest w stanie samodzielnie wypracować rozwiązania w danej sytuacji kryzysowej, w jakich momentach wymagana jest interwencja lub stymulacja menedżera. Omówiona zostanie rosnąca różnorodność kulturowa w miejscu pracy oraz jak te różnice kulturowe wpływają na efektywność zarządzania. Dowiesz się o wyzwaniach jakie stoją przed takim zespołem w aspekcie komunikacji, oczekiwań wobec hierarchiczności w przedsiębiorstwie, czy różnic w podejściu do pracy zespołowej.

Dodatkowo przedstawione zostaną spostrzeżenia związane z zarządzaniem zespołem międzykulturowym w kontekście szybko zmieniającego się i rozwijającego, co do kompetencji, polskiego rynku pracy oraz skuteczności przedsiębiorstwa wpływającego na sukces na polskim konkurencyjnym rynku.

ZAPISZ SIĘ

mgr Edyta Zbyrowska

Obecnie Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Krakowie, w ciągu ostatnich kilku lat była Dyrektorem ds. rozwoju programów obcojęzycznych, gdzie zarządzała zespołem międzynarodowym oraz współpracowała ze studentami z ponad 80 państw. Dzięki tym doświadczeniom prowadzi zajęcia dla studentów z zakresu zarządzania w środowisku międzykulturowym oraz wyzwań jakie stoją przed pracodawcami, którzy prowadzą swoją działalność na rynku między narodowym lub zarządzają zespołami zróżnicowanymi kulturowo.  Jest absolwentką na Akademii Ignatianum w Krakowie na specjalności Nauk o polityce oraz absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych: Relacje międzynarodowe i dyplomacja oraz Polityka gospodarcza, finanse i bankowość na Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Jest także uczestnikiem seminarium doktorskiego na Akademii WSB w dziedzinie Bezpieczeństwa Narodowego.

Więcej

24.02.2024, 17:00-18:30

Zwinna metoda Agile – czy jest naprawdę szybka?

SZKOLENIE STACJONARNE

Agile to filozofia zarządzania projektami, która mówi o jego elastyczności i zdolności do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych.  Ale czy tak jest zawsze? A zespół projektowy jest w stanie szybko zmienić swoje tory postępowania?

Skoncentruj się na kluczowych aspektach tej filozofii zarządzania projektem. Rozpocznij od wprowadzenia do samej koncepcji Agile, podkreślając jej elastyczność i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych. Następnie omów podstawowe zasady Agile, takie jak iteracyjne podejście do projektów, ciągła komunikacja zespołu oraz ważność regularnego dostarczania wartościowych produktów dla klienta. Dowiesz się jak duże znaczenie dla projektu ma transparentność i komunikacja właśnie w celu dostosowywania się do tych zmian. W jaki sposób zwiększyć zaangażowanie zespołu. A na co uważać, aby sam projekt nie zwolnił swojego tempa. 

 

ZAPISZ SIĘ

Mgr Michał Koziołek

Prodziekan wydziału zamiejscowego Akademii WSB w Krakowie od listopada 2022 roku. Z Akademią związany od 2021 roku jako wykładowca akademicki. Wcześniej przez 14 lat pracował w największym polskim banku na stanowiskach związanych ze szkoleniami i wdrażaniem pracowników różnych obszarów. Uczestniczył w wielu projektach związanych z fuzją i przejęciami, tworzenia i wdrażania nowych modeli operacyjnych, jak także automatyzacją i robotyzacją procesów. Z dużym powodzeniem zarządzał także komunikacją wewnętrzną pionu transformacji usług. Od 2019 roku także menadżer w krakowskiej firmie zajmującej się branżą beauty.

Michał jest absolwentem wydziału prawa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz ukończył studia podyplomowe z zakresu bankowości na wydziale ekonomicznym tego samego uniwersytetu. Jest certyfikowanym pracownikiem bankowym wg standardów Europejskiego Banku Centralnego. Ma również certyfikację Prince Foundation.

 

Więcej