Kierunek

AKADEMIA POŚREDNIKA UBEZPIECZEŃ

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia MBA i podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Chcesz uzyskać więcej informacji – wypełnij formularz zgłoszeniowy KLIKNIJ

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

Studia podyplomowe Akademia Pośrednika Ubezpieczeń są odpowiedzią na aktualne zmiany na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Zmiana pokoleniowa oraz cyfryzacja usług sprawiają, że klasyczny model pośrednictwa ubezpieczeniowego przestaje być wiodącym modelem. Program studiów został dostosowany do potrzeb rynku pośrednictwa ubezpieczeń oraz przyszłych jego wyzwań. Uwzględnione zostały obszary, w których rozwój kompetencji pozwoli na przygotowanie się do zmian rynkowych. Składa się z trzech modułów tj.:

  • wykorzystanie nowych technologii w codziennej pracy pośrednika,
  • rozwój umiejętności społecznych niezbędnych do skutecznego pozyskania klienta, sprzedaży ubezpieczeń oraz budowania długofalowych relacji,
  • organizacja własnej pracy oraz rozwój mentalny i umiejętność radzenia sobie z emocjami pojawiającymi się w codziennej pracy.

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, business case, analizy przypadków, coachingu grupowego, dyskusji panelowych, gier szkoleniowych i wymiany doświadczeń zawodowych. 

Program obejmuje pracę grupową, pod okiem doświadczonego trenera, której celem jest wypracowanie mechanizmów i zachowań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i cech osobowościowych każdego z uczestników. Studia adresowane są do aktywnych pośredników ubezpieczeń, a także do osób zainteresowanych rozpoczęciem pracy w tym zawodzie oraz do menadżerów towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedzialnych za bezpośrednią obsługę pośredników.

Program studiów został stworzony w taki sposób, aby zaoferować pośrednikom będącym na różnym etapie rozwoju zawodowego, możliwości zdobycia nowej wiedzy, umiejętności i kompetencji, które pozwolą rozwinąć prowadzony biznes lub stworzyć go od nowa.

 

Akademia Pośrednika Ubezpieczeń powstała na bazie doświadczeń zawodowych aktywnych pośredników ubezpieczeń, menadżerów towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedzialnych za obsługę pośrednika oraz obserwacji rynku przez dydaktyków akademickich i jest realizowany we współpracy z PASJA Grupa Dobrych Trenerów oraz 4R Ubezpieczenia sp. z o.o. 

  • ATUTY

    • zajęcia prowadzone przez doświadczonych dydaktyków, coachów, psychologów, specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży ubezpieczeń,
    • innowacyjny, autorski program studiów, dający możliwość zdobycia szerokich kompetencji i umiejętności, przydatnych w bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń,
    • w pakiecie dostęp, do systemów informatycznych dedykowanych branży ubezpieczeniowej, na preferencyjnych warunkach
    • Absolwent uzyskuje możliwość konsultowania problemów pojawiających się w codziennej pracy z mentorem.
  • PARTNERZY

    PASJA Grupa Dobrych Trenerów

     

    4R Ubezpieczenia sp. z o.o. 

  • PROGRAM

    MODUŁ I – Nowe technologie w pracy pośrednika ubezpieczeń.

    1. Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach – szansa czy zagrożenie?
    2. Sprzedaż ubezpieczeń online.
    3. Jak wykorzystać systemy informatyczne w codziennej pracy?
    4. Prospecting XXI wieku – wykorzystanie mediów społecznościowych.

    MODUŁ II – Pozyskanie klienta, sprzedaż ubezpieczeń, budowanie długofalowych relacji.

    1. Pośrednik ubezpieczeniowy, zawód z przyszłością – jakie ubezpieczenia sprzedawać, perspektywy rozwoju branży.
    2. Skuteczna komunikacja – jak rozmawiać z klientem o ubezpieczeniach: osobiście, telefonicznie, mailowo, za pomocą komunikatorów.
    3. Spotkanie handlowe z klientem indywidualnym.
    4. Spotkanie handlowe z klientem firmowym.
    5. Sprzedaż ubezpieczeń na życie – co sprzedawać, jak i komu?
    6. Analiza potrzeb klienta, jak ją stworzyć i wykorzystywać?
    7. Pokolenia Baby Boomers, X, Y, Z – jak z nimi rozmawiać, jak ich obsługiwać i sprzedawać im ubezpieczenia?
    8. Obiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić?
    9. Wykorzystanie storytellingu w ubezpieczeniach.
    10. Obsługa posprzedażowa i sprawy administracyjne – jak sobie z tym poradzić?

    MODUŁ III – Organizacja pracy oraz rozwój mentalny.

    1. Agent i jego marka osobista – jak budować własną markę i dlaczego to takie ważne?
    2. Zarządzanie czasem pracy agenta – jak poradzić sobie z wszystkimi zadaniami?
    3. Jak być swoim szefem, jak być szefem zespołu? Jak organizować własną pracę a jak pracę zespołu, jak motywować siebie do pracy i jak motywować zespół?
    4. Emocje w pracy agenta – jak sobie radzić z emocjami w pracy, jak sobie radzić z trudnym klientem?
    5. Wypalenie zawodowe – jak sobie z tym radzić?
    6. Sztuka robienia pierwszego wrażenia, jak zaprezentować się u klienta, dress code i mowa ciała.
    7. Różni klienci, różne typy osobowości – jak z nimi rozmawiać, jak do nich dotrzeć?

    Liczba godzin: 160

    Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie

    Czas trwania studiów: 2 semestry

    Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele.

    Podstawa zaliczenia: studia kończą się egzaminem po każdym semestrze

    Część zajęć w formule online.

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • KADRA

    Prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis

    Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB. Animator działań realizowanych na rzecz rozwoju szkolnictwa wyższego oraz przedsiębiorczości, transferu wiedzy z nauki do gospodarki, rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Jest Prezesem Delegatury (Dąbrowa Górnicza) Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, członkiem międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM c/o EIASM – European Institute for Advanced Studiesin Management), wiceprezesem Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa oddział Dąbrowa Górnicza, wiceprezesem Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Katowicach, wiceprezesem Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Lewiatan, członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego „Silesia Automotive & Advanced Manufacturing” Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, był zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z tworzeniem systemów zarządzania relacjami z klientami, zarządzaniem jakością i procesami, zarządzaniem projektami, wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A., jest absolwentem studiów MBA. Za aktywność w zakresie kształtowania relacji pomiędzy nauką i biznesem odznaczony Srebrnym oraz Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Złotą Odznaką Honorową za zasługi dla województwa śląskiego.

    Więcej

    Jakub Lewandowski

    Prezes spółki Pasja G.D.T / Trener / Coach ICC/ Trener Mentalny Sportowców /Certyfikowany Konsultant Modelu MTQ48 Odporności Psychicznej.

    Specjalista z zakresu treningów mentalnych psychologii sportowej sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji, a także odporności psychicznej (model MTQ48).

    Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników innych działów około sprzedażowych.

    Autor licznych programów studiów podyplomowych m.in. „Akademia Trenera Biznesu”, „Akademii Menedżera Sprzedaży” realizowanych w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Wykładowca na studiach MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    Były trener mentalny Reprezentacji Polski w AMP Futbolu. Trener Mentalny sztabu trenerskiego Klubu Piłkarskiego Pogoń Kraków.

    Więcej

    Jakub Rosiak

    Prezes 4R Ubezpieczenia sp. z o.o., pośrednik ubezpieczeniowy, trener biznesu. Specjalista branży ubezpieczeń, posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego. Z sukcesem stworzył i rozwinął spółkę 4R Ubezpieczenia, której filozofia opiera się na kompleksowej obsłudze klienta, obejmującej nie tylko sprzedaż ubezpieczeń, ale przede wszystkim doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Od niedawna trener biznesu, którego misją jest podniesienie jakości usług świadczonych przez pośredników ubezpieczeniowych oraz wzmocnienie prestiżu tego zawodu.

    Więcej

    Małgorzata Rosiak

    Psycholog, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna. W codziennej pracy wspiera swoich klientów w ich trudnościach oraz towarzyszy im w rozwoju osobisty. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Konsultantka multiagencji ubezpieczeniowej do spraw rozwoju kadr i kontaktów z klientami. Autorka projektów dotyczących odporności na stres, relacji interpersonalnych i radzenia sobie z emocjami.

    Więcej

    Żaneta Ott

    Menadżer sprzedaży, od 8 lat związana z branżą ubezpieczeń. Specjalista od budowania relacji i rozwiązywania problemów. Na co dzień zajmuje się obsługą sprzedawców ubezpieczeń, ich szkoleniem, wdrożeniem i wsparciem w codzienne pracy. Pośredników traktuje jak swoich klientów, wsłuchuje się w ich potrzeby i oczekiwania oraz pomaga w ich realizacji.

    Cechuje ją elastyczność, ale zarazem konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów. Z każdym znajdzie płaszczyznę porozumienia. Uważa, że skuteczna komunikacja międzyludzka prowadzi do bycia równorzędnymi partnerami i jest kluczem do wspólnego sukcesu.

    Więcej

    Dr Magdalena Krzyżanowska

    Językoznawczyni, doktorka nauk humanistycznych, była rzeczniczka prasowa instytucji publicznych, menedżerka ds. public relations, wykładowczyni dziennikarstwa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, jest absolwentką filologii polskiej. Od ponad 20 lat ma jedno narzędzie pracy. Jest nim język. Do perfekcji opanowała sztukę skutecznej komunikacji, czyli komunikacji efektywnej i efektownej. Potrafi mówić do różnych odbiorców, różnymi stylami, w różnych celach. Uważa, że język ma służyć jego użytkownikom, toteż nie tropi usterek lingwistycznych, lecz z ciekawością przygląda się, jak ożywczo działają one na polszczyznę i jej przydatność. Pisała artykuły do lokalnego dziennika Nowości, pracowała w radiu i w telewizji. Od 2009 roku nieprzerwanie związana jest z PR-em.

    Więcej

    Wojciech Wróblewski

    W ubezpieczeniach pracuje od 26 lat, specjalizuje się w ubezpieczeniach indywidualnych i grupowych. Od 24 lat pracuje na stanowisku menadżera odpowiedzialnego za wyniki pracy zespołu. Najważniejsze obszary tej pracy to dzielenie się doświadczeniem z przedstawicielami, rekrutacja kandydatów do pracy oraz ich skuteczne wdrożenie do zawodu. Główne motywy jego działania to: jak najlepsze przygotowanie kandydatów do pracy oparte na wspieraniu ich własnym doświadczeniem, rzetelność i uczciwość w pracy z klientem i życiu prywatnym.

    Więcej

    Dr Małgorzata Torój

    Właścicielka Colibri Coaching &Training / Psycholog biznesu /Coach PCC ICF/ Trener / Praktyk IFS.
    Specjalistka z zakresu emocji i motywacji,komunikacji i umiejętności przywódczych. Posiada 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i projektów konsultingowych. Jako coach pracuje zarówno z liderami nad rozwojem ich świadomego przywództwa, jak i z całymi zespołami nad zwiększeniem ich efektywności.
    Jest superwizorem coachingu. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych.
    Wykładowca akademicki m.in. na studiach MBA. Pełni również rolę koordynatora merytorycznego Akademii HR i Klubu Mentora w Lubelskim Klubie Biznesu.

    Więcej

    Marek Krzyżanowski

    Menadżer sprzedaży w Nationale Nederlanden. Od 27 lat osobiście i wraz z zespołem sprzedaje ubezpieczenia indywidualne i grupowe. Posiada także wieloletnie doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych i majątkowych. Na co dzień odpowiedzialny za wyniki pracy zespołu. Zajmuje się rekrutacją, wdrażaniem, szkoleniami i motywacją przedstawicieli.

    Więcej

    Joanna Szmycińska - Słowik

    Trener, Coach ACC ICF, Wykładowca, HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w dużych firmach produkcyjnych, zajmując się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach, rozwojem pracowników, procesami rekrutacyjnymi, komunikacją wewnętrzną, procesami AC/DC, badaniem kultury organizacyjnej, Employer Brandingiem, wdrażaniem projektów HR-owych i przede wszystkim pracą z ludźmi. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z tzw. miękkich obszarów – feedbacku, przywództwa, komunikacji, pracy zespołowej. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami różnych uczelni. Zafascynowana kulturą feedbacku, fanka Analizy Transakcyjnej, czynny coach.

    Więcej

    Katarzyna Hnat

    Dziennikarka radiowa/ Trenerka emisji głosu i wystąpień publicznych/ Logopeda medialny/Wykładowca akademicki. Dziennikarka radiowa z 20-letnim doświadczeniem pracy z mikrofonem oraz prowadzenia wywiadów i audycji radiowych. Specjalista z zakresu kreowania wizerunku w mediach, prowadzi szkolenia biznesowe oraz warsztaty rozwojowe z emisji głosu i wystąpień publicznych, autoprezentacji oraz pracy z mikrofonem. Ma doświadczenie jako wykładowca akademicki współpracując z Uniwersytetem Jagiellońskim w Krakowie oraz Akademią Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Jest członkiem Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR, autorką „Podcastu o mentoringu”, współtwórcą programu i wykładowcą Międzynarodowej Szkoły Mentorów oraz Szkoły Mentorów Oświaty.

    Więcej

    Krzysztof Terski

    Trener / Certyfikowany konsultant MindSonar / Przedsiębiorca. Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Twórca programów szkoleniowych w projektach unijnych EQUEL. Wykładowca na studiach podyplomowych. Ekspert w branży leasingowej.

    Więcej

    Bartłomiej Kloch

    Trener kompetencji miękkich. Dyplomowany Coach. Trener Mentalny w sporcie oraz biznesie.
    Ma ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, motywowaniu ludzi. Licencjonowany konsultant badania odporności psychicznej. Posiada licencję do korzystania z testu psychometrycznego MTQ48, który jest pierwszym uznanym na świecie narzędziem do mierzenia odporności psychicznej. Wykładowca na studiach podyplomowych „Akademia Menadżera
    Sprzedaży”, realizowanego w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej w partnerstwie z PASJA GDT.

    Więcej
  • OPŁATY

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1000 zł do 5 marca 2024
    II 1000 zł do 5 kwietnia 2024
    III 1000 zł do 5 maja 2024
    IV 900 zł do 5 października 2024
    V 900 zł do 5 listopada 2024
    VI 900 zł do 5 grudnia 2024
    Ogółem 6 000 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • KONTAKT

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator Studiów: Agnieszka Głąb
    e-mail: agnieszka.glab@wsb.edu.pl

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88