Wykładowca i Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. strategii komunikacji i PR. Doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem), absolwent studiów MBA, dziennikarskich i innych, ale przede wszystkim praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem. Właściciel Instytutu Publico.
Trener biznesu, którego cechą charakterystyczną jest prezentowanie merytorycznych, praktycznych zagadnień, ubranych w lekką, humorystyczną formę, zapadającą w pamięć i bardzo dobrze dobieraną przez słuchaczy. Potwierdzają to setki komentarzy uczestników jego szkoleń i wykładów.
Ekspert, komentator, szkoleniowiec z zakresu public relations, marketingu, sprzedaży, komunikacji promocyjnej i kryzysowej, wystąpień publicznych oraz marketingu politycznego. Zrealizował i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych, kilkaset projektów PR, ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych, pomagał wprowadzać na rynek marki; sprzedawać produkty, usługi i idee, zarządzał komunikacją kryzysową ogólnopolskich marek.
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019), obecnie honorowy członek Stowarzyszenia, Członek Rady Etyki PR (2012-2016). Laureat nagród branżowych m.in. Wyróżnienia Specjalnego „LEW PR″ oraz nagrody branżowej „PRoton″, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, odznaczającym się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczającym standardy w branży PR i przyczyniającym się do sukcesu firm, dla których pracują. Laureat Plebiscytu Osobowość Biznesu w województwie śląskim.
Autor publikacji naukowych i eksperckich, książek, a także komentarzy dla największych mediów w Polsce m.in.: Polsat, TVN, TVP, Newsweek, Polityka, onet.pl, wp.pl, interia.pl, RMF, Radio Zet, Gazeta Finansowa, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Dziennik Zachodni, Strefa Biznesu, Pierwszy Milion (Forbes) czy wirtualnemedia.pl