17 WRZEŚNIA, 11:00 - 12:30
Jak mówić do ludzi, by słuchali i słyszeli? Jak nie bać się oceny i recenzji? Skąd wziąć pewność siebie, jak rozpoznać i wykorzystać swoje mocne strony? Nie ma na to wzoru, ale jest kilka rad.
SZKOLENIE STACJONARNE
Podczas wypowiedzi ustnych możemy zastosować szereg narzędzi i środków wyrazu aby wzbogacić swoją wypowiedź. Jak ich użyć aby nasza wypowiedź była zrozumiała i przystępna dla Słuchacza?
Jak strach dotyczący bycia ocenionym przekuć w motywacje.
Wielu z nas częściej potrafi wymienić swoje słabe strony, niż wskazać zalety. A to właśnie dzięki mocnym stronom i pewności siebie osiągamy lepsze rezultaty i odnosimy sukces. Jak poznać własne zasoby, zalety oraz talenty oraz jak odkryć własne możliwości i wykorzystać je na rynku pracy oraz jak kształtować aktywne postawy dowiesz się podczas szkolenia.
Marek Czyż
Polski dziennikarz, prezenter telewizyjnych programów informacyjnych i publicystycznych. Pracę dziennikarza rozpoczął w Radiu Top, kolejno przez ponad 12 lat pracował bez przerwy w TVP prowadząc między innymi: Monitor Wiadomości i Gość Jedynki w TVP1, programy poświęcone wejściu Polski do Unii Europejskiej ,programy publicystyczne w TVP3 i Aktualności w TVP Katowice.
W TVP pracował także w zagranicznej redakcji TAI oraz jako śląski reporter TVP. Od 2011 pracował w TVP Info gdzie do połowy lutego 2016 współprowadził Poranek Info. Z TVP odszedł w sierpniu 2016. Od 9 listopada 2016 do 30 listopada 2018 współprowadził wraz z Beatą Tadlą, serwis informacyjny Nowa TV – 24 godziny. Obecnie wydawca i twórca serwisów Czyż Tak oraz Dziennik Metropolii, a także szef działu informacji Radia ZET. Prywatnie od ponad 20 lat szczęśliwy mąż i ojciec.
Więcej
18 września, 11:00 - 12:30
Strategia ESG - nowe trendy zarządzania zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstw
SZKOLENIE ON-LINE
Od tempa wdrożenia i adaptacji do nowych regulacji, będzie zależało, czy transformacja zrównoważonego wzrostu gospodarczego Europy okaże się dla polskich przedsiębiorstw wykorzystaną szansą czy zagrożeniem. Już dziś należy podjąć działania, które zweryfikują czy działalność gospodarcza zostanie uznana za „zrównoważoną środowiskowo” i być może wymaga transformacji lub całkowitej zmiany modelu biznesowego. Strategia ESG to dziś "must have" rozwoju biznesu w nowej rzeczywistości Green Deal.
Monika Płońska
Menadżer zarządzania zrównoważonym rozwojem w europejskich koncernach w sektorze naftowym, energetycznym i nawozowo- chemicznym.
Więcej
18 WRZEŚNIA, 12:00 - 13:00
Cyberhigiena - wybrane aspekty bezpiecznego poruszania się w sieci
SZKOLENIE ONLINE
Nie bez powodu cyberhigiena porównywana jest do higieny osobistej. Przecież, aby żyć w zdrowiu i cieszyć się dobrym samopoczuciem należy o nią systematycznie dbać. Tak samo działa cyberhigiena - stosując jej zasady, zapobiegamy naruszeniom danych oraz innym incydentom związanym z bezpieczeństwem, na które jesteśmy narażeni jako uczestnicy przestrzeni cybernetycznej.
Czym jest cyberhigiena? Jakie są zasady bezpiecznego korzystania z Internetu? Tego dowiesz się na szkoleniu Cyberhigiena - wybrane aspekty bezpiecznego poruszania się
w sieci.
mgr Adam Spendel
Psycholog, socjoterapeuta, logopeda, surdopedagog, tyflopedagog, terapeuta pedagogiczny w poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolu oraz w Zespole Szkół w Siemianowicach Śląskich. Koordynator pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozowania dzieci i młodzieży oraz w udzielaniu im wsparcia.
Więcej
19 WRZEŚNIA, 17:00 - 18:00
English as a global language. Does it guarantee success and will it still dominate in the future?
SZKOLENIE STACJONARNE prowadzone w języku angielskim
English is no longer just the language of England, the United States, Australia or New Zealand. It is a language that you can speak in almost every country all over the world. Knowing English is one of the key competencies, not only in the job, but also in private life. Is knowing this language a guarantee of success? You will find out during the lecture.
dr Łukasz Mencner
Adiunkt w katedrze pedagogiki Akademii WSB. Absolwent filologii angielskiej oraz doktor nauk o zdrowiu w zakresie historii medycyny brytyjskiej. Lektor z kilkunastoletnim doświadczeniem, tłumacz tekstów medycznych, a także autor oraz współautor 19 publikacji naukowych (11 angielskich oraz 8 polskich) z zakresu medycyny, historii medycyny brytyjskiej oraz szeroko pojętego kształcenia dorosłych. Były członek Royal Society of Medicine w Londynie.
Więcej
19 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Marketing jak paczka zapałek
SZKOLENIE STACJONARNE
Aby przekonać się co wspólnego ma marketing z paczką zapałek wszystkich zainteresowanych zapraszamy na szkolenie .
Radek Jaros
Menedżer, przedsiębiorca, konsultant, szkoleniowiec. Jego specjalizacja skupia się na obszarze zarządzania sprzedażą, marketingiem i zmianą w przedsiębiorstwach. Zdobył tytuł MSc z zakresu zarządzania na Oxford University, jest również absolwentem programu MBA Stockholm University. Od początku swojej drogi zawodowej współpracował z firmami z Europy, Azji i Ameryki Północnej, przy czym dwa lata pracował w Niemczech, dla jednej z tamtejszych firm. Na pewnym etapie kariery zdecydował się na regularne zmiany branż, które miały na celu zdobycie praktycznego doświadczenia z obszarów, które go pasjonowały. W związku z tym, przez lata zajmował pozycje dyrektora sprzedaży i marketingu w firmach z różnych branż, operujących zarówno w środowisku B2B jak i B2C, jednocześnie będąc przedsiębiorcą. Obecnie świadczy również usługi doradcze i szkoleniowe.
Więcej
19 WRZEŚNIA, 17.30-18.30
Decyzja administracyjna w dobie cyfryzacji. Czy czeka nas automatyzacja procesu wydawania decyzji a urzędnicy staną się zbędni?
SZKOLENIE ON-LINE
Czy w najbliżej przyszłości pracownicy urzędów zostaną zastąpieni przez maszyny, a wszelkie decyzje administracyjne będą zautomatyzowane? Czy takie postępowanie byłoby skuteczne i w pełni spełniało oczekiwania petentów? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas szkolenia
dr Patryk Kuzior
Adiunkt Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, doktor nauk prawnych, absolwent certyfikowanych kursów dotyczących różnych zagadnień prawnych, organizowanych przez zagraniczne uczelnie (m.in. Harvard University, New York University, University of Queensland, University of Tartu, Waseda University). Naczelnik Wydziału Nadzoru i Kontroli w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej a w przeszłości pracownik administracji rządowej. Uczestniczył w pracach różnych gremiów doradczych funkcjonujących przy organach administracji publicznej, m.in. także jako ekspert Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Europejskiego Kolegium Policyjnego (CEPOL). W trakcie zatrudnienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim był członkiem zespołu opracowującego projekt regulacji dotyczących funkcjonowania związku metropolitalnego. Autor wielu publikacji naukowych i fachowych, publicysta prawny Dziennika Gazeta Prawna a także czynny trener.
Więcej
20 WRZEŚNIA, 17:00 - 18:30
Inflacja bez tajemnic
SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie dotyczy problemu wzrostu cen wynikającego z inflacji, ale inflacja to nie wzrost cen – wzrost cen jest tylko skutkiem, przyczyna leży gdzie indziej. Na szkoleniu zostaną przedstawione najważniejsze mechanizmy powodujące powstania zjawiska inflacji. Wśród przyczyn wskazane zostaną zarówno międzynarodowe, instytucjonalne, jak i tkwiące w zachowanych samych konsumentów. Mechanizmy te niestety się skumulowały, co przyczyną aktualnych kłopotów
dr inż. Adam Żabka
Doktor nauk ekonomicznych, Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Akademii WSB. Od lat zafascynowany ekonomią i finansami: autor wielu publikacji w tym zakresie. Oczywiste prawdy potrafi przedstawić w nieoczywisty, ale prosty sposób.
Więcej
20 WRZEŚNIA, 17:00 - 18:30
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu- dobrostan w życiu osobistym i zawodowym
SZKOLENIE ONLINE
Wielu pracowników doświadcza w swojej pracy przemęczenia, spadku energii i znudzenia wykonywanymi codziennie czynnościami. Do tego badanie pokazują, że Polacy są jednym z najbardziej zestresowanych narodów europejskich w pracy – ponad 25 procent z nas odczuwa stres w miejscu pracy. Wszystkie te negatywne czynniki mogą sprzyjać wypaleniu zawodowemu. Wypalenie zawodowe może dotknąć każdego - zwłaszcza osób, które w wyjściowym stadium charakteryzowały się wysokim poziomem motywacji, zaangażowania i energii – a nawet talentem w określonej dziedzinie. Jaki zatem przeciwdziałać temu zjawisku i zadbać o dobrostan, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym? Zapraszamy po cenne wskazówki doświadczonego eksperta w tej dziedzinie.
Mariola Król
Akredytowany mentor i coach PCC ICF, wykładowca akademicki; trener/konsultant budowania odporności psychicznej metodą MTQ48. Specjalizuje się w coachingu i mentoringu skoncentrowanym na rozwiązaniach w podejściu psychologii zdrowia, dialogu transformacyjnym. W biznesie i organizacjach wykorzystuje coaching narzędziowym. Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleniowych w takich instytucjach jak: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, Centrum Edukacji Grupa Orlen, Grupa Tauron S.A. Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, Częstochowie, Poznaniu, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, Izba Celna, Centralne Biuro Antykorupcyjne ,Kancelarie Adwokackie KWK, Agencja Przedsiębiorczości SA w Zorach, Izba Rzemieślnicza, administracja samorządowa - Powiat Wysokomazowiecki, Augustowski oraz innych firmach usługowych z różnych branż. Wykorzystuje wiedzę i doświadczenia zdobyte w pracy zawodowej jako osoba zarządzająca i przedsiębiorca, przekładając ją na umiejętności praktyczne podczas szkoleń. Obecnie pełni funkcję dyrektora ds. rozwoju w Akademii Bliżej oraz koordynatora centrum Psychoedukacji i Coachingu Ośrodka Mediacji Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Synergia. Prowadzi szkolenia oraz coaching w obszarach autoprezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów, mediacji, negocjacji, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej, inteligencji emocjonalnej, radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi sytuacjami, zarządzania czasem.
Więcej
20 WRZEŚNIA, 18:00 - 19:30
Integracja sensoryczna okiem terapeuty- praca w gabinecie
SZKOLENIE STACJONARNE
Odpowiednio prowadzona integracja sensoryczna wpływa na zdolności poznawcze oraz rozwojowe dziecka. Aby terapia była efektywna należy w odpowiedni sposób zaplanować nie tylko sam przebieg terapii ale również zorganizować przestrzeń w gabinecie oraz dobrać odpowiednie pomoce i sprzęt, przy których terapia osiągnie maksimum skuteczności. Jak to osiągnąć dowiesz się na szkoleniu - Integracja sensoryczna okiem terapeuty - praca w gabinecie.
Katarzyna Świstuń
Terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki I i II stopnia, diagnosta FASD , pedagog o specjalności opiekuńczo- wychowawczej i resocjalizacyjnej, oligofrenopedagog, nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, certyfikowany terapeuta Empathy Dolls. Założycielka i prezes Stowarzyszenia Centrum Terapii Dziecięcej “TĘCZA” w Knurowie. Dyrektor Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Knurowie. W swojej pracy kieruje się dewizą A.J Ayres „Myśląc, że dziecko wyrośnie ze swego problemu, pozbawiamy je możliwości skorzystania z fachowej pomocy w momencie, w którym przyniosłaby ona najlepsze skutki”.
Więcej
20 WRZEŚNIA, 17:00 - 18:00
Symulacja optymalizacyjna w logistyce
SZKOLENIE STACJONARNE
Procesy logistyczne, w tym magazynowe cechują się obecnie wysokim stopniem złożoności. Utrudnia to podjęcie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji czy też zmian w strukturze z uwagi na ryzyko popełnienia błędów oraz duże koszty ewentualnej zmiany. W takiej sytuacji bardzo przydatne mogą być nowoczesne programy symulacyjne pozwalające na przeanalizowanie zarówno obecnego stanu jak i weryfikację proponowanych wariantów bez konieczności wprowadzania zmian w analizowanym procesie. W ramach warsztatu przeprowadzone zostanie szkolenie wstępne z zastosowania symulacji komputerowej w oprogramowaniu FlexSim, które stanowi jedno z czołowych oprogramowań stosowanych w projektowaniu i optymalizacji procesów logistycznych.
dr inż. Paweł Sobczak
Adiunkt w Katedrze Transportu i Informatyki Akademii WSB. Jego działalność naukowa obejmuje między innymi zagadnienia logistyki, magazynowania oraz konstrukcji i eksploatacji maszyn transportowych. Oprócz doświadczenia w pracy ze studentami, posiada również bogate doświadczenie w pracy z uczniami, jako nauczyciel teoretycznych przedmiotów zawodowych w zawodzie „Technik eksploatacji portów i terminali”. Jest również współautorem programu nauczania w zawodzie „Technik transportu drogowego”, a także recenzentem etapu praktycznego i teoretycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie „Technik eksploatacji portów i terminali” oraz autorem zestawu egzaminacyjnego potwierdzającego kwalifikację „A.33. Obsługa podróżnych w portach i terminalach”. Doktor nauk technicznych w zakresie budowy i eksploatacji maszyn. W ramach swojej działalności naukowej i dydaktycznej zajmuje się m.in. zagadnieniami gospodarki magazynowej, w tym zastosowania informatycznych systemów magazynowania oraz analizą systemów transportu publicznego.
Więcej
21 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Zarządzanie kompetencjami - projektowanie profili i modeli kompetencyjnych w organizacji
SZKOLENIE ONLINE
Dobrze przygotowany profil kompetencyjny oraz efektywny model kompetencyjny to podstawowe narzędzia służące podnoszeniu jakości procesu zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej i profesjonalnej organizacji. Mogą one nie tylko usprawnić procesy HR-owe i poprawić skuteczność działania pracowników, ale przekładają się przede wszystkim na wymiernie osiąganie celów biznesowych.Szkolenie ma na celu usystematyzować definicje związane z procesem zarządzania kompetencjami oraz wyposażyć uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności umożliwiające wykonanie poprawnej typologii kompetencji oraz rozpoczęcia samodzielnych działań w zakresie budowania profili i modeli kompetencyjnych nastawionych na uzyskanie korzyści biznesowych
Sylwia Gatnar
Dyrektor Zarządzająca w firmie PREVAC, Dyrektor Zarządzająca śląskiego Oddziału PMI PC oraz właścicielka firmy szkoleniowej SOsimply. Od 8 lat czynnie związana z procesami biznesowymi oraz zarządzaniem projektami głównie w sektorze nowoczesnych technologii. Na swoim koncie zawodowym ma liczne projekty dla klientów krajowych oraz zagranicznych, projekty wdrożeniowe w obszarze procesów biznesowych w organizacjach, a także godziny praktyki na sali szkoleniowej. Certyfikowany Project Manager (PRINCE2P) oraz Risk Manager (MoR), doktorantka Szkoły Doktorskiej Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, wykładowca akademicki, trener, coach. Autorka licznych artykułów z zakresu zarządzania projektami oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Więcej
21 WRZEŚNIA, 17:30 - 19:00
Czy sztuczna inteligencja może być godna zaufania?
SZKOLENIE ON-LINE
Nowe, innowacyjne technologie, w tym algorytmy i struktury wykorzystujące sztuczną inteligencję stanowią technologie transformacyjne. Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja wprowadza wiele zmian w codziennym funkcjonowaniu i może mieć pozytywny wpływ na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa jej użytkowników. Etyka i bezpieczeństwo to fundamentalne zagadnienia mające na celu rzeczywistą ich ochronę, nierozerwalnie wiążące się z sukcesem lub porażką danego produktu czy usługi wykorzystujących AI. Godność człowieka jest wartością nadrzędną dla systemu prawa, źródłem jego wolności i praw, a promowanie, wzmacnianie, obrona wartości i zasad, stanowi element uznania zastosowania AI za wiarogodną. Jednak przed nami stoi wiele wyzwań jak określenie podstaw godnej zaufania sztucznej inteligencji, odpowiedzenie na pytanie ja je tworzyć, a następnie jak je ocenić. Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytanie czy i jak dać wiarę AI.
Klaudia Maciejewska
Kierownik Centrum Badawczo-Rozwojowego Currenda Lab. Analityk prawny Currenda Sp. z o.o. Doktorantka w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego, uczestniczka Programu Ministra Edukacji i Nauki "Doktorat wdrożeniowy". Stały mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku. Inspektor Ochrony Danych.
Więcej
21 WRZEŚNIA 17.00 - 18.30
Zmiany w prawie pracy w II połowie 2022 r.
SZKOLENIE ONLINE
Przepisy prawa pracy chronią nie tylko interesy pracowników, ale są również istotne z punktu widzenia pracodawców. Nieprzestrzeganie prawa wiąże się dla pracowników i pracodawców z wieloma przykrymi konsekwencjami, począwszy od finansowych, aż po odpowiedzialność karną. Aby pozostawać na bieżąco z często zmieniającymi się przepisami prawa, najlepszym wyjściem jest cykliczne szkolenie. Prawo pracy i wiedza na jego temat stoi u podstaw prężnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z najnowszymi zmianami w przepisach prawa pracy oraz ich aktualną interpretacją, z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz stanowisk GIP i MRPiPS.
Przemysław Pogłódek
Inspektor pracy, były pracownik i rzecznik prasowy Państwowej Inspekcji Pracy w Katowicach, trener wpisany do Banku Wykładowców Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu, biegły sądowy z zakresu czasu pracy, wykładowca prawa pracy z 18-letnim stażem w wielu renomowanych ośrodkach szkoleniowych w kraju i zagranicą, ekspert z zakresu prawa pracy wiodącego portalu prawnego biznes-firma.pl i Centrum Kształcenia HR.
Więcej
22 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Standaryzacja jakości usług medycznych w świetle wymagań akredytacji podmiotów leczniczych
SZKOLENIE ON-LINE
W ochronie zdrowia jakość i zachowanie odpowiednich standardów są kluczowe. Kwestię jakości w opiece zdrowotnej regulują przepisy ustawy o akredytacji w ochronie zdrowia, która weszła w życie 5 czerwca 2009 r. Określa ona zasady i tryb udzielania akredytacji, która ma potwierdzić, czy podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych spełnia standardy dotyczące właściwego udzielania opieki zdrowotnej oraz funkcjonowania tego podmiotu. Należy pamiętać, że rynek usług medycznych funkcjonuje w warunkach dużej niepewności, co sprawia, że zarządzanie podmiotem leczniczym wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i wszechstronnych umiejętności, a podnoszenie jakości świadczonych usług musi być działaniem stałym i systematycznym.
dr Ewa Popławska
Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu zintegrowanych systemów zarządzania: zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Auditor wiodący jednostki certyfikującej Bureau Veritas w zakresie norm ISO. Od wielu lat prowadzi działalność doradczą i szkoleniową w obszarze znormalizowanych systemów zarządzania, również w jednostkach ochrony zdrowia. Zawodowo pasjonuje się zintegrowanymi systemami zarządzania, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem wartością. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w MED Holding S.A. w Katowicach, Polskiej Grupie Medycznej czy w Szpitalu Powiatowy w Zawierciu. Wśród najważniejszych publikacji można wymienić: "Wartość klienta w perspektywie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015", "Ocena wdrożenia systemu zarządzania jakością na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015 w świetle audytów zewnętrznych" czy "Znaczenie systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009 w kreowaniu wartości wybranego podmiotu leczniczego".
Więcej
22 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Spedycja - praktyczne aspekty: zanim wyślesz przesyłkę i możesz mieć problem
SZKOLENIE ON-LINE
Spedycja to pośrednictwo w organizacji transportu. Wielu z nas kojarzy się jednak z jego realizacją. Wybierając spedytora często popełniamy błędy, nie będąc świadomym tego jakie podstawowe obowiązki leżą w gestii firmy, która tylko wybiera dla nas przewoźnika. Warto wiedzieć jakie dokumenty sprawdzić przed rozpoczęciem współpracy oraz za co odpowiedzialny jest spedytor.
dr Jacek Karcz
Doktor nauk ekonomicznych ze specjalizacją Logistyka. Ukończył studia podyplomowe Business Intelligence. Manager Kierunku Logistyka w Akademii WSB, ekspert Transportu i Logistyki, bardzo dobrze wykształcony profesjonalista, ciągłe, ponad 15-letnie doświadczenie w strukturach operacyjnych, sprzedaży i marketingu międzynarodowych czołowych operatorów logistycznych. Bardzo dobra znajomość zasad i procedur transportu i spedycji. Dotychczasowa kariera w międzynarodowym środowisku firm spedycyjnych/logistycznych (DHL, TNT, Arcese Trasporti, Militzer und Muench, SwissLogis, CAT LC, Gruber Logistics) na stanowiskach kierowniczych, budując ducha zespołu i rozwijając działalność rynkową reprezentowanych firm, prowadzący zajęcia akademickie oraz szkolenia z obszaru logistyki i sprzedaży ponad 5 lat. Certyfikowany w zakresie Drogowego Transportu Rzeczy. Autor licznych publikacji naukowych jak i autorskich komentarzy medialnych w zakresie Transportu i Logistyki. Biegły sądowy w obszarze Transportu i Spedycji. Osoba silnie zorientowana zarówno na klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Autor branżowych publikacji naukowych oraz licznych komentarzy eksperckich w mediach.
Więcej
23 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Reprezentacja osoby prawnej przez zarząd a reprezentacja osoby prawnej przez pełnomocnika
SZKOLENIE STACJONARNE
Podczas szkolenia prowadzący przedstawi uczestnikom następujące zagadnienia: osoba prawna – rodzaje, zasady reprezentowania; zarząd, jako najczęściej spotykany organ reprezentujący osoby prawne; pełnomocnictwo jako czynność prawna; prokura jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa, zakres działania zarządu, a zakres działania pełnomocnika, odpowiedzialność zarządu, a odpowiedzialność pełnomocnika
dr Tomasz Sadowski
Wykładowca i radca prawny Akademii WSB. Specjalizuje się zasadniczo w prawie cywilnym oraz prawie gospodarczym i handlowym. Ponadto posiada duże doświadczenie w dziedzinie związanej z zabezpieczaniem i windykacją wierzytelności. Początki jego drogi zawodowej wiążą się z Wydziałem Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego gdzie uzyskał tytuł magistra, a następnie doktora prawa. Ukończył również aplikację sędziowską przy Sądzie Apelacyjnym w Katowicach, a następnie aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach.
mniej
Więcej
23 WRZEŚNIA, 17:30 - 18:30
Aktualizacja przepisów prawa oświatowego w świetle nowych projektów
SZKOLENIE ONLINE
Jakie nowe obowiązki, zasady oraz standardy zatrudniania nauczycieli dotyczące szkół i przedszkoli znajdziemy w zmienionych ustawach?
Aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy na szkolenie Aktualizacja przepisów prawa oświatowego w świetle nowych projektów, które zostanie poświęcone najistotniejszym zmianom w prawie oświatowym obowiązującym od 2022 r.
dr n. zdr. Tomasz Grad
Wykładowca Akademii WSB, konsultant Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Katowicach. Ukończył m.in. studia podyplomowe z zarządzania oświatą, studia podyplomowe „Menadżer Sportu, kurs kwalifikacyjny z andragogiki. Metodyk i ekspert prawa oświatowego. Specjalista z zakresu skutecznej negocjacji, członek Polskiej Korporacji Menadżerów, wieloletni członek wojewódzkich i ministerialnych komisji dyscyplinarnych. Autor ponad 30 publikacji, redaktor naczelny kwartalnika „Kurier Zagłębia”. Koordynator i kierownik kilku projektów unijnych.
Więcej
24 WRZEŚNIA, 10:00 - 11:00
Sprzedawaj skutecznie jak Wilk z Wall Street
SZKOLENIE ON-LINE
Zastanawiasz się czy powinieneś sprzedawać jak legendarny Wilk z Wall Street? Wstydzisz się, bo sprzedaż kojarzy Ci się z akwizycją? A może zastanawiasz się, jak skuteczna komunikacja wzmacnia sprzedaż i o czym należy pamiętać, by zostać mistrzem?
Dowiedz się o 10 zasadach skutecznej sprzedaży, dotyczących m.in. psychologii zakupu, potrzeb kupującego, waszych relacji czy konstruowania przekazu. Pamiętaj - każdy z nas jest sprzedawcą. Różnimy się tylko tym - jak skutecznie potrafimy to robić.
dr Krystian Dudek
Doktor nauk humanistycznych, wykładowca kierunku MBA w Ochronie Zdrowia, praktyk współpracujący ze szpitalami, pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. Strategii komunikacji i PR, właściciel Instytutu Publico – firmy szkoleniowej i agencji PR. Trener biznesu, wykładowca, komentator, ekspert z zakresu public relations, marketingu, sprzedaży, komunikacji promocyjnej i kryzysowej, wystąpień publicznych, autoprezentacji, motywacji oraz marketingu politycznego. Łączy wiedzę naukową z doświadczeniem praktycznym. Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych; pomagał wprowadzać na rynek marki; sprzedawać produkty, usługi i idee. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i eksperckich, książek, a także komentarzy dla największych mediów w Polsce: TVP, TVN, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polityki, Newsweeka, Gazety Finansowej, Gazety Wyborczej, Pulsu Biznesu, Dziennika Zachodniego, Strefy Biznesu, Pierwszego Miliona (Forbes) czy Home&Market. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych projektów PR (PR, PR kryzysowy) i szkoleniowych (wśród nich projekty wyróżniane nagrodami branżowymi) m.in. dla: KGHM Polska Miedź, Fiat Poland, LUX MED, Grupa Górażdże HeidelbergCement w Polsce.
mniej
Więcej
24 WRZEŚNIA, 11:00 - 12:30
Uniwersalne projektowanie- czyli jak poprawić dostępność przestrzeni publicznych i biznesowych
SZKOLENIE ONLINE
Czym jest uniwersalne projektowanie i dlaczego jest ono tak ważne? Jakie są idee, jak wygląda w praktyce oraz jakie rozwiązania sprzyjają zasadzie uniwersalnego projektowania? Czyli jak poprawić dostęp do przestrzeni publicznych i biznesowych użytkownikom ze specjalnymi potrzebami zaprezentujemy na szkoleniu poświęconemu ww. tematyce.
dr hab. Joanna Kurowska-Pysz, prof. AWSB
prof. AWSB, Dyrektor Centrum Transferu Technologii oraz Instytutu Studiów nad Współpracą Terytorialną i Międzyorganizacyjną, Wiceprezes Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, Oddział Dąbrowa Górnicza; doradca samorządów przedsiębiorców i organizacji pozarządowych zainteresowanych rozwojem współpracy transgranicznej; członek międzynarodowych grup badawczych tj. Valoriza w Instytucie Politechnicznym Portalegre (Portugalia), ARAM na Uniwersytecie w Estremadura (Hiszpania), Polska Akademia Nauk (Komisja Stosunków Polsko-Czeskich i Polsko-Słowackich). Była członkiem wielu zespołów badawczych na zlecenie rządów Polski, Słowacji i Czech do przeprowadzania ewaluacji programów INTERREG. Jest również ekspertem DG REGIO w zakresie współpracy transgranicznej. Jest autorką ponad 100 publikacji naukowych, w tym 7 monografii oraz udział w 7 monografiach wieloautorskich.
Więcej
25 WRZEŚNIA, 10:00 - 11:00
Piramida sukcesu - sukces w pracy i w życiu osobistym. Powtarzalne osiąganie celów dzięki świadomemu i zaplanowanemu budowaniu jednostki lub organizacji na solidnych fundamentach
SZKOLENIE ONLINE
Czym jest Piramida Sukcesu? To metoda z której Mateusz Kusznierewicz korzysta od ponad 16 lat. Dzięki niej osiąga swoje cele. Piramida z samego założenia to bardzo solidna figura geometryczna o mocnym fundamencie, na którym budujemy kolejne elementy, by na samym szczycie postawić najcenniejszy element całej budowli. W omawianej metodzie na samym czubku umieszczamy sukces. Metoda Piramidy Sukcesu polega na podzieleniu swoich aktywności na 4 poziomy. Zaczynamy od podstawy, bez której każdy z kolejnych, wyżej umieszczonych elementów nie może zaistnieć. Następnie dokładamy kolejne poziomy, budując strukturę, na której stabilnie umocujemy wierzchołek piramidy. O tym, jak korzystać skutecznie z tej metody, opowie Mateusz Kusznierewicz, Mistrz Olimpijski, twórca Akademii Mistrzów Świata.
Mateusz Kusznierewicz
żeglarz, mistrz olimpijski, mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022.
Założyciel Akademii Mistrzów, nowoczesnej platformy stworzonej dla każdego kto startuje w zawodach sportowych. W Akademii znajdują się gotowe metody jak osiągnąć mistrzostwo w sporcie jak również inspiracje oraz rozwiązania problemów pokazane na konkretnych przykładach.
Więcej