Założenia teoretyczne

Kryzys gospodarczy jest coraz bardziej dotkliwy na świecie ale w szczególności w Europie. Skutki wynikające z tego zjawiska są niekorzystne dla przedsiębiorstw. Kreacja wartości jest utrudniona w sytuacji zmniejszonej liczby zamówień oraz mniejszej konsumpcji dóbr.

 

Jak wskazują teoretycy i praktycy zarządzania obroną przed negatywnymi skutkami kryzysu jest innowacyjność produktów, procesów i modeli biznesu.

 

Nasuwają się wątpliwości i kluczowe pytania: Jak tworzyć innowacje jeśli przedsiębiorstwa mają problemy w obszarze finansowania działalności operacyjnej? Jak pogodzić ambitne, krótkoterminowe  cele udziałowców z długoterminowym procesem wdrażania innowacji? Jak zadowolić wszystkie grupy interesariuszy wobec ograniczonych możliwości firm? Jakie koncepcje zarządzania i finansów mogą wspomóc menadżerów wobec ich współczesnych problemów? Jak dobrać odpowiednie koncepcje i metody zarządzania aby osiągnąć skuteczność w procesie budowy wartości? Na czym opierać strategię wzrostu wartości przedsiębiorstw? Jak projektować efektywne modele biznesu? Na te pytania oraz zidentyfikowane problemy podczas obrad odpowiadać będą uczestnicy niniejszej konferencji.



 

Nasi partnerzy

Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji